تابناک مرکزی: شهرجردی بر علاقه شرکت به تعریف پروژه در مقاطع ارشد و دکتری اشاره کرد و گفت: وجود آزمایشگاه های صنعتی مفید برای کمک به پروژه های پژوهشی در شرکت برای افزایش این همکاری بسیار مفید است.
کد خبر: ۳۵۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ 01 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، به همت معاونت پژوهش و فناوری و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اراک نشست مشترک دانشگاه صنعتی اراک با شرکت آذرآب با همکاری اداره فنی و مهندسی شرکت آذرآب در محل آن شرکت برگزار گردید.

در ابتدای جلسه شهرجردی مشاور مدیرعامل آذرآب و مسئول واحد تحقیق و توسعه به ساخت تجهیزات نیروگاهی از جمله بویلرها با ظرفیت های مختلف بر بهینه سازی این محصولات با کمک دانشگاه ها به عنوان یک پروژه مهم و اساسی تاکید کرد.

مشاور مدیرعامل آذرآب بر علاقه شرکت به تعریف پروژه در مقاطع ارشد و دکتری اشاره کرد و گفت: وجود آزمایشگاه های صنعتی مفید برای کمک به پروژه های پژوهشی در شرکت برای افزایش این همکاری بسیار مفید است.

گهری مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی اراک نیز با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه و همکاری با بخش های مختلف صنعت استان ابراز کرد: علاقه برای شکل گیری همکاری مستمر فی مابین دانشگاه صنعتی و شرکت آذرآب وجود دارد که کتابچه پژوهش شرکت آذرآب در اختیار اعضا هیات علمی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار