کد خبر: ۳۵۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 31 December 2016
تابناک / امیدهای صبای قم در دیداری خانگی از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور میهمان خود ملوان بندر انزلی را شکست دادند.

تیم فوتبال امید صبای قم عصر امروز در چهارمین بازی خانگی خود از فصل جاری لیگ برتر امید ایران با انگیزه جبران سه هفته ناکامی در کسب پیروزی مقابل رقبای لیگ برتری، میزبان قوی سپید انزلی بود و این تیم را شکست داد.

بدین‌ترتیب تیم فوتبال امید صبای قم در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با کسب پنج پیروزی، یک تساوی و دو باخت دارای 16 امتیاز است و بار دیگر شاگردان رضا گلباشی در تیم امید صبا در بین تیم‌های بالای جدول لیگ برتر امید حضور دارند.

با توجه به نتایج صبای قم در سه هفته قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، نماینده قم عصر امروز شنبه یازدهم دی‌ماه در یکی دیگر از بازی‌های حساس این فصل با انگیزه کسب پنجمین پیروزی خود برابر تیم امید ملوان بندر انزلی به میدان رفتند و دو بر یک این تیم را مغلوب کردند.

امیدهای صبای قم با توجه به دو باخت و یک تساوی خود در هفته‌های پنجم تا هفتم، به دیگر رقبا این فرصت را داده بودن که فاصله امتیازات خود را با این تیم در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور کاهش بدهند و حتی صبا از صدر جدول به مکان پنجم نقل مکان کند اما نماینده قم امروز با کسب این برد با دیگر به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.

در دیدار خانگی صبای قم با ملوان بندر انزلی،‌ شاگردان رضا گلباشی با روحیه بالا و جنگندگی کامل مقابل ملوان ظاهر شدند و گل نخست نماینده قم با تیزهوشی مهاجم فرصت‌طلب، ‌آینده‌دار و گلزن این تیم یعنی حسن صفرزاده در دقیقه 25 بازی به ثمر رسید.

در حالی که ملوان گل خورده را جبران کرده بود، امیدهای صبای قم در فاصله کمتر از 10 دقیقه تا پایان بازی نیز یک بار دیگر توسط حسن صفرزاده در دقیقه 82 به گل رسیدند و بدین‌ترتیب سومین برد خانگی این فصل و همچنین پنجمین پیروزی در هشتمین هفته لیگ برتر را کسب کردند.

پیروزی‌های قبلی صبای قم در چهار هفته آغازین لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور و مقابل تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و مس کرمان در خانه حریفان و در قم برابر تیم‌های فوتبال نفت اهواز و هفت ستاره ارومیه به دست آمده بود و صبا امروز سومین برد خانگی را جشن گرفت.

البته نماینده قم در هفته پنجم به خونه به خونه بابل باخت، در هفته ششم با تیم امید صنعت‌نفت آبادان در شهر قم به تساوی رسید و در هفته هفتم نیز بازی خارج از خانه حساس دیگری را به تیم فولاد خوزستان باخت تا سه هفته متوالی از پیروزی دور بماند.

با توجه به نتایجی که در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور رقم خورد، صبای قم با برتری مقابل ملوان بندر انزلی 16 امتیازی شد و صدر جدول رقابت‌ها را از تیم خونه به خونه بابل که امروز با یک گل به سپاهان باخت، بار دیگر پس گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار