محمود زمانی قمی استاندار مرکزی؛
تابناک مرکزی: محمود زمانی قمی با بیان اینکه حواسمان باشد در رسیدن به یک نقطه در هر موضوعی در کشور همه با هم سهیم هستیم و همه باید برای برون رفت از مشکل فکر کنیم گفت: در رفتارهای اجتماعی باید نسبت به این مسائل حساسیت داشته باشیم و باید از فکر و تجربه ظرفیت های مردمی کمک گرفته شود و گرنه نه دولت و نه هیچ ارگانی به تنهایی نمی تواند این آسیب ها را حل کند.
کد خبر: ۳۵۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 31 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی استان مرکزی که صبح امروز در استانداری مرکزی برگزار شد گفت: در این چند روز که حجم سخنرانی‌ها بالا بود مد شد بود در سخنرانی ها به دولت حمله کنند که گویی این کار ثواب اخروی بالایی دارد و هر کس بیشتر تخریب کند ثواب بیشتری می برد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه بعضی ها وقتی صاحب تریبون می شوند جوری حرف میزنند که گویا در موضع عصمت و بی گناهی نشسته اند و بقیه گناهکار و مقصر هستند بیان کرد: حواسمان باشد در رسیدن به یک نقطه در هر موضوعی در کشور همه با هم سهیم هستیم و همه باید برای برون رفت از مشکل فکر کنیم.

زمانی قمی راه حل منطقی برای پیشرفت را مشارکت همه سلیقه ها و فکرها برای دستیابی به راه حل مناسب عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: با تخریب و متهم کردن دیگران پیشرفت نمی کنیم چرا که باید همه فکرها روی هم ریخته شود و با کمک کردن به یکدیگر به جای تخریب سعی در تشویق و ترغیب داشته باشیم.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه عده ای که باعث شدند در حوزه اقتصاد به این وضع دچار شویم طوری حرف میزنند و رفتار می کنند که گویی کار آنها نبوده است اظهار کرد: چرا جواب نمی دهند 700 میلیارد دلار درآمد کشور چه شد و چرا به اینجا رسیدیم، این شما بودید که سنگ را ته چاه انداختید و حال که گروهی آمده اند و ذره ذره برای بیرون کشیدن سنگ از چاه تلاش می کنند مرتب با فریاد زدن و راه انداختن هیاهو طوری رفتار می کنید که انگار شما نبودید که سنگ را داخل چاه انداختید.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی وضعیت کشور قابل تامل است و هر شش ماه یکبار جلسه با حضور مقام معظم رهبری تشکیل می شود راه کارهای ضروری تبیین می شود گفت: همه متفق القول هستند که موضوع آسیب های اجتماعی در کشور حیاتی است البته آسیب اجتماعی تنها ختم به اعتیاد نمی شود و هر چیزی مانند بداخلاقی و دروغ که با ارزش ها و مبانی انسانی و اسلامی مغایرت داشته باشد آسیب نام می گیرد.

زمانی قمی با بیان اینکه اگر در خصوص اعتیاد یا طلاق به این وضع دچار شده ایم علت های فراوانی دارد و زمان برده است از لزوم کمک گرفتن از ظرفیت های مردمی برای حل معضلات اجتماعی سخن گفت و ابراز کرد: در رفتارهای اجتماعی باید نسبت به این مسائل حساسیت داشته باشیم و باید از فکر و تجربه ظرفیت های مردمی کمک گرفته شود و گرنه نه دولت و نه هیچ ارگانی به تنهایی نمی تواند این آسیب ها را حل کند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در دچار شدن به این وضعیت همه باید پاسخگو باشند و کسی حق ندارد علت بوجود آمدن این شرایط را گردن کس دیگری بیاندازد تاکید کرد: برای حل مشکلات راهی جز وحدت و همدلی و دوستی نداریم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار