تابناک مرکزی: حضور کم رنگ مسئولین ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مراسمات گرامی داشت 9 دی سوالات زیادی را در اذهان عمومی مردم انقلابی ایجاد خواهد کرد که قطعا آقایان مسئول باید پاسخگوی آن‌ها باشند.
کد خبر: ۳۵۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 31 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از صبح محلات، سومین و آخرین مراسم مردمی گرامیداشت حماسه 9 دی شب گذشته با حضور پر شور مردم انقلابی شهرستان محلات در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک امام خمینی(ره) شهر محلات در حالی بزگرار شد که جای خالی مسئولین شهرستانی بسیار نمایان بود.

در پایان این مراسم که سرهنگ گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به ایراد سخنرانی پرداخت، سرهنگ پاسدار علی مطلبی فرمانده سپاه ناحیه محلات در اعتراض به عدم حضور مسئولین شهرستانی در ویژه برنامه‌های 9 دی گفت: در شرایط کنونی سفارشات زیادی به جلوگیری از ایجاد فضای دو قطبی در جامعه شده است و ویژه برنامه‌های گرامی داشت حماسه 9 دی علاوه بر کمک به ایجاد بستری لازم برای همدلی مردم و مسئولین با انقلاب و نظام، نقشی اساسی در اثبات اقتدار نظام اسلامی به استکبار جهانی است.

مطلبی با اشاره به دعوت شخصی از مسئولین شهرستان برای حضور در مراسمات گفت: در طول چند روز گذشته 3 ویژه برنامه عمومی و مهم در سطح شهرستان برنامه ریزی و اجرا شد ولی بسیاری از مسئولین شهرستان در هیچ یک از این جلسات شرکت نکردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات افزود: تنها 5 نفر مسئول مشترکا در تمامی جلسات شرکت کرده‌اند و دیگر مسئولین شهرستانی در هیچ یک از این مراسمات که با حضور پر شور مردمی برگزار شد شرکت نکرده‌اند، چرا دیگر مسئولین حاضر به مشخص کردن مرز خود با فتنه و فتنه گران نیستند و چرا در چنین جلساتی شرکت نمی‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه استان در همین خصوص در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مرز انقلاب اسلامی و افرادی که در محدوده انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند مرز خودی و غیر خودی است، خودی‌ها عشق به نظام، کشور، انقلاب و رهبر دارند و غیر خودی‌ها کسانی هستند که سر در جیب مستکبران و استکبار جهانی دارند.

وی همچنین تصریح کرد: اگر قرار است ما خدماتی برای نظام داشته باشیم و به انقلاب اسلامی خدمت کنیم و سرباز و مرید ولایت فقیه باشیم لازم است مرز ارزش‌ها و غیر ارزش‌ها مشخص باشد و اشخاص در هر جایگاه و مسئولیتی قرار دارند باید این مرز بندی خود را با دشمن و فتنه‌گران مشخص کنند.

در شرایطی کنونی که کشور بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات نیاز دارد و فشارهای اقتصادی بر دوش این ملت سنگینی می کند، آقایان مسئول علی رغم دعوت رسمی و عمومی در مراسماتی که قطعا مورد تایید مقامات و  مسئولین ارشد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نیز هست و مایه همبستگی بیشتر در میان مردم و مسئولین است شرکت نکردند.

عدم شرکتی که سوال‌های فراوانی را در اذهان عمومی مردم انقلابی ایجاد خواهد کرد.

مسئولین باید قبول کنند اگر حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف نظام و پیگیری و خون دل خوردن آنها نبود امروز چیزی از انقلاب و نظام باقی نمانده بود که شما در آن مسئول باشید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار