سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم:
سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم از آمادگی کامل بازیکنان این تیم برای مصاف با ملوان بندر انزلی در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 31 December 2016
به گزارش تابناک قم، وحید نائینی گفت: سه امتیاز دیدار خانگی با ملوان بندر انزلی در هفته هشتم لیگ برتر امید برای ما حیاتی است زیرا بازیکنان ما می‌خواهند ثابت کنند نتایج هفته‌های اخیر اتفاقی بوده و همانند چهار هفته متوالی آغاز لیگ یک تیم مدعی هستند.

وی ادامه داد: ما شروع بسیار خوبی در لیگ امسال داشتیم و چهار هفته متوالی موفق به شکست حریفان خود شدیم اما در سه هفته اخیر دو باخت و یک تساوی در کارنامه صبا به ثبت رسید که البته شایسته صبا نیست اما تیم ما مصمم به گرفتن امتیاز سه امتیاز از بازی خانگی هفته هشتم با ملوان است.

نائینی افزود: بالطبع تیم‌ها هر هفته نسبت به یکدیگر شناخت بیشتری پیدا می‌کنند و با توجه به این موضوع تمام حریفان صبا را به خوبی آنالیز می‌کنند، همین کار را کادر فنی ما نیز انجام داده و با اطلاعات کاملی که از تیم ملوان به بازیکنان داده شده، ان‌شاءالله یکی از بازی‌های خوب این فصل را عصر شنبه شاهد خواهیم بود.

وی راجع به تیم ملوان حریف این هفته صبای قم، تصریح کرد: حضور آنها در مکان سوم جدول رده‌بندی نشان می‌دهد که تیم خوبی هستند اما کادر فنی ما از بازی هفته قبل تیم ملوان در مقابل تراکتورسازی آنالیز خوبی داشته و تمرینات این هفته بر اساس شناختی که از ملوان به دست آمده بود طراحی شد.

نائینی تصریح کرد: کادر فنی خوبی داریم که با همه محدودیت‌ها امسال تیم آماده‌ای ساخته و مطمئنا در ادامه لیگ همانند شروع بازی‌ها یک تیم مدعی خواهیم بود‏‌، به نتایج اخیر تیم صبا هم نباید نگاه کرد و قطعا مقابل ملوان بندر انزلی شرایط مانند گذشته خوب و موفق خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم با تاکید بر اینکه صبا قطعا از جایگاه فعلی جدول پائین‌تر نخواهد رفت و بار دیگر به دنبال رسیدن به صدر است، اضافه کرد: نتیجه بازی با ملوان بندر انزلی برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و یقینا در این دیدار برای گرفتن امتیاز به میدان می‌رویم.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال امید صبای قم در آستانه این مسابقه خانگی، ابراز کرد: بعد از بازی با تیم فوتبال فولاد، بازیکنان استراحت کوتاهی کردند و تمرینات صبا بلافاصله ادامه یافت تا با رفع نقاط ضعف خود کاملا برای دیدار هفته هشتم در برابر ملوان بندر انزلی به آمادگی لازم برسیم.

تیم فوتبال صبای قم در هفته هشتم از نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر روز شنبه یازدهم دی ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به میدان خواهد رفت.

در هفته هفتم این بازی‌ها صبای قم در میهمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد و دومین باخت این فصل را پذیرفت، ضمن اینکه ملوان بندر انزلی سه بر یک مغلوب تراکتورسازی تبریز شد و هر دو تیم با 13 امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم جدول جای دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار