سردار محسن كريمي فرمانده سپاه روح اله استان مركزي؛
تابناک مرکزی: سردار محسن كريمي دلیل سكوت خواص در فتنه ها، شرايط حساس و رفتار محافظه كارانه بسياري از مسئولان و علما و نخبگان در دفاع صريح و شجاعانه از جبهه حق را به دليل نفوذ در ساختار فكري عنوان کرد و گفت: تمدن و جامعه اسلامي محقق نمي شود مگر آنكه جامعه اسلامي داشته باشيم كه لازمه آن داشتن مديراني با شاخص هاي ديني و انقلابي است.
کد خبر: ۳۵۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 31 December 2016

به گزارش تابناك مركزي، سردار محسن كريمي فرمانده سپاه روح اله استان مركزي در حسينيه اعظم حضرت علي اصغر اراک ٩دي را يكي از برگ هاي زرين انقلاب اسلامي و از سندهاي افتخار امت اسلامي در درفاع از اسلام، ارزش هاي اسلامي، انقلاب اسلامي و ولايت برشمرد و گفت:  سران فتنه يك روز در صف انقلاب بودند و روزي دغدغه انقلاب را داشتند و ركن انقلاب بودند كه بعضا مردم فكر ميكردن بعد از امام (ره) رهبر امت می شوند، اما امروز مقابل مقام معظم رهبري هم ايستاده اند.

فرمانده سپاه روح اله استان مركزي با بيان اينكه حضور مردم در راهيپيمايي ٩دي در سال ٨٨ با حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس برابري مي كند ادامه داد: حضور مردم در نهم ديماه تير خلاصي بر تمام توطئه هاي دشمنی بود كه  15 سال در جهت بر اندازي نظام اسلامي نقشه و طرح ریزی کرده بودند.

کریمی با بیان اینکه مردم با حضور خود در راهپيمايي نهم ديماه يكبار ديگر به نظام اسلامي راي دادند و مشروعيت نظام، حقانيت اسلام و ولايت را به رخ جهانيان کشیدند ابراز کرد: تنها در صورتي می توانیم  در جنگ نرم پيروز ميدان به حساب بياييم كه فرمايشات مقام معظم رهبري را عملي كنيم.

فرمانده سپاه روح اله استان مركزي با اشاره به اینکه در جنگ نرم دشمن به فکر تغيير زير ساخت هاي فكري است که نتيجه آن متوجه اركان نظام مي شود خاطر نشان ساخت: نفوذ مساله مهمی است كه در حال اتفاق افتادن است و امروز خطر را بيش از گذشته در حكومت اسلامي احساس مي كنيم.

کریمی دلیل سكوت خواص در فتنه ها، شرايط حساس و رفتار محافظه كارانه بسياري از مسئولان و علما و نخبگان در دفاع صريح و شجاعانه از جبهه حق را به دليل همين نفوذ در ساختار فكري عنوان کرد و گفت: تمدن و جامعه اسلامي محقق نمي شود مگر آنكه جامعه اسلامي داشته باشيم كه لازمه آن داشتن مديراني با شاخص هاي ديني و انقلابي است.

فرمانده سپاه روح اله استان مركزي با ابراز تاسف از اینکه در اولين دولت بعد از دفاع مقدس شاهد حاكم شدن نظام فكري ليبرال بوديم كه باعث ایجاد فاصله طبقاتی در میان جامعه شد بیان کرد: گره گشاي مشكلات جامعه تشكيل دولت اسلامي است، مشكلات جامعه ما با مذاكره و اعتماد به آمريكا حل نمي شود بلكه با برگشتن به قانون اساسي و پياده كردن قانون اساسي و اقتصاد اسلامي و قوانيني كه مصوب شده است حل مي شود.

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار