معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران تاکید کرد
تابناک مرکزی: معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران اعتماد به غرب وجه اشتراک عناصر فتنه دانست و گفت: کسانی به جوانان مومن و انقلابی فضا برای فعالیت نداده و زمینه بی بند و باری آنان را فراهم کرده و همچنان از فتنه و فتنه گران دفاع می‌کنند، عوامل نفوذی هستند که ادامه دهندگان فتنه سال 88 هستند.
کد خبر: ۳۵۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲ 29 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار پاسدار علی‌اکبر علیزاده در اجتماع مردم شهر نیم‌ور شهرستان محلات با اشاره به آیه 217 سوره بقره گفت: براساس این آیه شریفه خطر فتنه از قتل هم بالاتر است و همانطور که در این آیه اشاره شده است دشمن دست از دشمنی بر نخواهند داشت مگر آنکه دین شما را از شما بگیرد.

وی افزود: ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و حرام است که به نفع یک جناح سیاسی خاص وارد عمل شویم. وظیفه ما پاسداری از انقلاب و ارزش‌های آن است.

معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران تصریح کرد: تنها حادثه‌ای که مقام معظم رهبری در طول 27 سال رهبری، مدت هفت سال است که به آن پرداخته‌اند، مسئله فتنه است چرا که فتنه تنها موضوعی که می‌تواند انقلاب اسلامی را به زانو درآورد.

سردار پاسدار علیزاده هدف اصلی تمامی فتنه گران را براندازی نظام اسلامی از صدر اسلام تاکنون دانست و گفت: مقام معظم رهبری در این مدت هفت هفت سال به سه نکته اصلی اشاره دارند که یکی از آنها معرفی فتنه به عنوان یک جریان 20 ساله است، جریانی که در طول سالیان دراز شکل گرفته و امروز به شکل یک فتنه همه گیر رخ نمایی می‌کند.

وی با اشاره به وجه تشابه فتنه 88 با جنگ احزاب گفت: تمامی جبهه کفر، شرک و نفاق برای نابودی نظام اسلامی با یکدیگر متحد هستند. به همین دلیل آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با همکاری تمام افراد زاویه دار با نظام اسلامی از سلطنت طلب‌ها تا منافقان داخلی و خارجی وارد میدان شدند و تلاش کردند تا جمهوری اسلامی را نابود کنند.

 

معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران تصریح کرد: جامعه شناسی فتنه 88 دارای سه لایه است که در اولین لایه تئوریسین‌ها و نظریه پردازانی قرار دارند که به صورت کاملا مخفیانه نقش برنامه ریزی و حمایتی را بر عهده دارند، لایه دوم فرماندهان عملیاتی و میدانی که به صورت نمایان و آشکار تلاش و فعالیت می‌کنند و در لایه سوم پیاده نظام‌هایی قرار دارند که با ورود به خیابان در راستای ایجاد خسارت تلاش می‌کنند.

سردار پاسدار علیزاده ادامه داد: تئوریسین‌ها آنچنان مخفی هستند که هیچ کس آنها را نمی‌شناسد، در فتنه 88 پیاده نظام با روشنگری مقام معظم رهبری و حضور پر شور مردم در صحنه بخصوص حماسه 9دی نابود و در ادامه نیز با دستگیری فرماندهان میدانی، کار به اتمام رسید اما از آنجایی که امکان مقابله با بنیان گذاران اصلی نبود فتنه همچنان ادامه دارد و به همین دلیل مقام معظم رهبری همچنان در خصوص خطر فتنه امروز یعنی نفوذ هشدار می‌دهد.

وی افزود: برای جلوگیری از نفوذ باید تلاش کنیم تا بصیرت داشته باشیم. بهترین راه مقابله با نفوذی‌ها در درجه اول شناسایی آنها و سپس روشنگری است. مومنین باید افراد نفوذی را زودتر از دیگران بشناسند و به مردم معرفی کنند.

معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه پاسداران تصریح کرد: بزک کنندگان شیطان بزرگ از عوامل نفوذی دشمن هستند.

سردار پاسدار علیزاده با اشاره به عدم توجه برخی از مسئولین و خواص درخصوص منویات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بالاترین و بیشترین تاکید خود را در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم ها و استفاده از جوانان مومن و انقلابی دارند اما متاسفانه فریب خوردگان دشمن نسبت به این مسئله غفلت دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی به جوانان مومن و انقلابی فضا برای فعالیت نداده و زمینه بی بند و باری آنان را فراهم کرده و همچنان از فتنه و فتنه گران دفاع می‌کنند، عوامل نفوذی هستند که ادامه دهندگان فتنه سال 88 هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار