نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:
تابناک مرکزی: نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وقایع فتنه 88 به خوبی نشان داد که دشمن از کوچک‌ترین درگیری و اختلاف در ایران به بهترین نحو ممکن برای رسیدن به اهداف خود فرصت طلبی می‌کند.
کد خبر: ۳۵۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 29 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی محمدرضا منصوری امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه پرهیز از اختلاف و درگیری و داشتن انسجام و یکپارچگی برای گرفتن فرصت از دشمنان ضروری است، اظهار کرد: مردم در نهم دی سال 88 در لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب حضوری منسجم و گسترده در صحنه داشته و بار دیگر طومار دشمنان و فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

وی تصریح کرد: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره ثابت کرده است که هر زمان انقلاب به آنها نیاز داشته به صحنه آمده و وفاداری خود را به انقلاب به رخ کشیدند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه با هرگونه موضوعی که انقلاب را تهدید و بخواهد خللی در انقلاب ایجاد کند، مبارزه کرده و اجازه نخواهد داد آسیبی به این مملکت وارد شود.

منصوری با بیان اینکه در حماسه نهم دی ماه 88 به دشمنان نظام ثابت شد که همواره مردم و مسئولان متحد و یکپارچه در صحنه بوده و هر زمان که رهبر ندا دهند، از انقلاب با جان خود دفاع خواهند کرد، بیان داشت: در فتنه 88 عده‌ای از فریب خوردگان و ورشکسته‌های سیاسی گمان می‌کردند، می‌توانند انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کنند، اما با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم این توطئه در نطفه خفه شد.

منصوری ادامه داد: امروز امنیت بزرگترین سرمایه کشور است، ایران به واسطه هوشیاری مردم از امن‌ترین کشورهای منطقه و حتی جهان است که این امنیت به برکت  وحدت و حمایت از ولایت فقیه به وجود آمده است.

وی گفت: وقایع فتنه 88 به خوبی نشان داد که دشمن از کوچک‌ترین درگیری و اختلاف در ایران به بهترین نحو ممکن برای رسیدن به اهداف پلید خود استفاده خواهد کرد و این مردم هستند که نباید آب به آسیاب دشمن بریزند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار