تابناک مرکزی: عزیز فیلی گفت: از بدو تشکیل قانون سازمان مدیریت بحران کشور فعالیت هایی که از دهه گذشته تا الان شروع شده است استان ما با توجه به اهداف و برنامه ها جزء استان های برتر است که این امر ناشی از تلاش، برنامه ریزی و اقدامات همه دستگاه ها و شورای مدیریت بحران استان است.
کد خبر: ۳۵۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 29 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی صبح امروز در افتتاح نمایشگاه توانمندی ها و دستاورد های جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران استان با اشاره به انتقال دغدغه به مدیران و افکار عمومی اظهار داشت: آموزش ها و دوره هایی که برگزار شده است با این هفته تطبیق داشت و توانستیم این دغدغه را منتقل کنیم که بحث حوادث و بحران ها در کشور و استان ما جدی است که با همین نمایشگاه ها بخشی از اهداف می تواند محقق شوند.

وی افزود: از بدو تشکیل قانون سازمان مدیریت بحران کشور فعالیت هایی که از دهه گذشته تا الان شروع شده است استان ما با توجه به اهداف و برنامه ها جزء استان های برتر است که این امر ناشی از تلاش، برنامه ریزی و اقدامات همه دستگاه ها و شورای مدیریت بحران استان است.

فیلی بیان کرد: در سال های اخیر و به خصوص در دولت جدید علیرغم محدودیت منابع اعتباری که وجود داشته است سازمان مدیریت بحران استان برنامه های خودش را اجرا کرده است و اتفاقات خوبی نیز رخ داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی از کاهش خسارات ناشی از حوادث غیر مترقبه استان خبر داد و افزود: این موضوع نشان دهنده این است که دستگاه های اجرایی ما با برنامه هایی که دارند و آموزش ها در زمان وقوع حادثه مقابله جدی انجام داده اند و البته هنوز هم جای کار دارند و نیاز است دستگاه های مربوطه را تجهیز کنیم و افراد را از نظر آموزش ارتقاع دهیم و همچنین اعتبارات مورد نیاز را تامین کنیم تا بتوانند در زمان وقوع حادثه وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار