تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه ۸۸ بزرگ‌ترین فتنه سیاسی تاریخ ایران اسلامی از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده است.
کد خبر: ۳۵۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳ 29 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی علی اکبر کریمی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: حماسه ۹ دی یکی از روزهایی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی و در دفتر افتخارات ایران جاودانه شد.

وی تصریح کرد: امروز برای همه کاملاً روشن و مبرهن است که حوادث بعد از انتخابات ۸۸ یک حادثه ساده و تنها در اعتراض به نتیجه یک انتخابات نبود، بلکه اقدامی از پیش طراحی شده برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و براندازی نظام بود که توسط دشمنان خارجی طراحی و با همکاری عده‌ای فریب خورده داخلی پیاده سازی شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوادث ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان و قوا برای نابودی انقلاب و براندازی نظام اسلامی برگرفته از آرای حداکثری مردم کمر بسته‌ و خسارت زیادی در بعد مادی و معنوی به کشور وارد کردند.

کریمی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین خسارت‌هایی که در فتنه ۸۸ به کشور زده شد، وارد کردن اتهام تقلب به نظام برای بی‌اعتماد سازی مردم نسبت به نظام و طرح موضوع دروغ بزرگ تقلب در انتخابات بود.

وی با بیان اینکه دشمنان در جریان حوادث ۸۸ تلاش داشتند از کوچک‌ترین بهانه، بزرگ‌ترین ضربه را به کشور وارد کرده و به مشکلات دامن بزنند، گفت: بصیرت و هوشیاری مردم و پیروی آنان از ولایت فقیه موجب شد به موقع توطئه دشمنان را شناسایی و نسبت به اصل جریان آگاهی و شناخت پیدا شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم به خوبی فهمیدند که در  پس جریان فتنه توطئه بزرگی نهفته است و زمانی که به این باور رسیدند که  اصل نظام مورد هجمه قرار گرفته، در نهم دی ماه به ندای رهبر لبیک گفته و با حضور میلیونی خود در راهپیمایی تمام آشوب‌ها و فتنه‌ها را شسته و از بین بردند.

کریمی تاکید کرد: حضور جمعیت میلیونی و انبوه گسترده مردم در حماسه نهم دی ماه به هیچ وجه حزبی و جناحی نبود، هیچ فردی نمی‌تواند مدعی شود که شرکت کنندگان در حماسه نهم دی ماه طرفداران یکی از کاندیداها و یا وابسته به جریان و حزب خاصی بودند، چرا که تمام ملت ایران فارغ از هر گونه نگاه سیاسی و حزبی در روز نهم دی ماه شرکت کردند و حماسه آفرینی کردند.

وی گفت: فتنه ۸۸ بزرگترین فتنه سیاسی تاریخ ایران اسلامی از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بود که حضور حماسی مردم در نهم دی ماه این فتنه بزرگ را مانند سایر فتنه‌ها و دسیسه‌ها خنثی کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در حماسه نهم دی ثابت کرد که وفاداری ملت ایران به نظام رمز تداوم و حیات و استمرار راه انقلاب است و این نظام تا از این پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است، با هیچ طوفانی از بین نخواهد رفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار