تابناک مرکزی: حسین اکبری گفت: اصحاب فتنه در روز عاشورای حسینی به میدان آمدند و قصد سو استفاده از عاشورا را داشتند آنها کسانی بودند که انتخابات را بهانه کردند و بدنبال ضربه زدن به اصل نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بودند.
کد خبر: ۳۵۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 29 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حسین اکبری فعال سیاسی شهرستان شازند در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی حماسه ماندگار و تاریخی ۹دیماه سال ۸۸ که به فاصله دو روز پس از حرمت شکنی سران فتنه در روز عاشورا (۶دیماه) در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داد را به عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت نام برد و گفت: در این روز مردم با حضور حماسی و باشکوه خود مشت محکمی به دهان سران فتنه زدند.

وی ادامه داد: این در حالی بود که اصحاب فتنه در روز عاشورای حسینی به میدان آمدند و قصد سو استفاده از عاشورا را داشتند آنها کسانی بودند که انتخابات را بهانه کردند و بدنبال ضربه زدن به اصل نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بودند.

اکبری افزودخروش  مردم در نهم دیماه موجب شد تمام اهداف و توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان به هدف اجابت نرسد و این عکس  العمل به هنگام و به موقع مردم باعث شد جواب دندان شکن و محکمی به جریان فتنه گر ها داده شود و بار دیگر پشتیبانی خود را از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات نمایند.

وی حماسه حضور مردم در ۹دی  را بیانگر تبعیت کامل از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و آرمانهای نظام مقدس اسلامی دانست و اظهار کرد: مردم در این روز با حضور باعظمت خود در راهپیمایی ۹دی محکم ترین سند پیوند ناگستنی ملت ایران اسلامی و و لایت فقیه را به ثبت رساندند.

این فعال سیاسی ادامه دادمردم در این روز ثابت کردند هرگاه دشمن بخواهد دست به تحرکات فتنه انگیزی بزند با تمام توان جلوی آنها ایستاده و در راه آن جان خود را فدا میکنند و این روز در تاریخ پر افتخار ایران یک یوم اله فراموش نشدنی است و نباید هیچگاه از خاطر ملت ایران اسلامی محوشود .

اکبری اضافه کرد حماسه  ۹دی ماه حاصل بیداری عمومی و تجلی وحدت ملت ایران در حمایت از ولایت است و می توان گفت در نهم دیماه سال ۸۸یک یوم اله دیگر به یوم اله های نظام جمهوری اسلامی ایران اصافه شده است و باید ضرورت بازگویی اهداف دشمن در جریان این فتنه بزرگ در برنامه های اجرایی تاکید شود تا این امر باعث شود حقیقت پنهان فتنه به خوبی برای مردم و نسل جوان تبیین گردد.

وی ادامه دادبزرگداشت نهم دیماه باید ارتفا دهنده بصیرت جامعه  شود و برنامه های اجرایی این یوم الله باید جنبه روشنگری و بصیرت آفرینی در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان داشته باشد و تمامی برنامه ها باید با رویکرد بصیرت دهی تبیین نقش رهبری در هدایت مردم و نقش مردم در خنثی سازی جریان فتنه ساماندهی شود.

اکبری در پایان با اشاره به اینکه اگر انسان در فتنه بصیرت نداشته باشد و حق را از باطل و سره را از ناسره تشخیص ندهد در گرداب فتنه ها گرفتار خواهد شد تصریح کرد: هرچند که سران فتنه مردود شدند و تا به امروز اعلام برائت از  کارهای خود نکردند و همچنین اعلام انزجار از دشمنان قسم خورده این نظام و کشور نداشته اند لذا مطالبه به حق مردم این است که مسئولان مربوطه سران فتنه را محاکمه و به اشدد مجازات محکوم نمایند تا درس عبرتی برای فتنه گران و عوامل خارجی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار