تابناک مرکزی: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اسناد به دست آمده فتنه 88 یک حادثه و قصه ساده در اعتراض به یک انتخابات نبود، بلکه برنامه‌ای از سال‌های پیش طراحی شده برای براندازی نظام بود.
کد خبر: ۳۵۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 28 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نامه‌نگاری به ترامپ توسط کسانی صورت گرفته که در قصه کوی دانشگاه نقش‌آفرین بودند و در مقطعی فعالیت خود را از داخل کشور به خارج منتقل کردند.

وی تصریح کرد: این افراد کسانی هستند که صرفاً از شعارهای زیبا برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده می‌کنند، شعار آزادی سر می‌دهند، اما سر دادن این شعارها تنها برای فریب افکار عمومی و پیشبرد مقاصد شوم گروه‌ها و حزب‌های سیاسی خودشان است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نویسندگان نامه به ترامپ در دادگاه ملت محکوم هستند و افکار عمومی آنها را مطرود به حساب می‌آو‌رد.

سلیمی خاطر نشان کرد: امروز این حوادث مشت آنها را باز کرد و نشان می‌دهد که در دامان چه کسانی پرورش پیدا کرده‌اند، این‌ها قلم به مزدانی هستند که با دستور ارباب خود مطلب می‌نویسند، بعضی از مواردی که در برخی مطبوعات زنجیره‌ای چاپ می‌شود، توسط همین افراد صورت می‌گیرد، که مسئولان این روزنامه‌های زنجیره‌ای باید هوشیار باشند و اجازه ندهند در زمین آنها نامحرمان و اجنبی‌پرستان بازی کنند.

وی گفت: امروز اجنبی‌پرستی در نزد ملت محکوم است و مردم نسبت به اجنبی‌پرستان موضع جدی دارند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: وای بر کسانی که حاضرند مردم زیر فشار چرخ اقتصاد له بشوند تا آنها به منافع خود برسند، وای بر کسانی که با دشمن دست دوستی می‌دهند، دستی که با دشمن دست دوستی می‌دهد، بریده باد.

سلیمی با بیان اینکه در فتنه 88 دشمنان نام و نشان داری به میدان آمدند و عده‌ای فریب خورده در کشور دانه در منقار آنها ریختند، افزود: فتنه‌گران حوادث 88 کسانی بودند که شعار دموکراسی سر می‌دادند، اما در عمل به دموکراسی اعتقادی نداشتند.

وی تاکید کرد: آشوب‌طلبان حوادث 88 شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر می‌دادند که نشان می‌داد با اصل نظام مشکل دارند، آنها سربازان رژیم صهیونیست بودند، چرا که نخست‌وزیر اسرائیل به صراحت اعلام کرد که فتنه گران سربازان ما بودند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه‌گران با آتش زدن مسجد و پایکوبی در روز عاشورا هیچ ارزشی برای مقدسات قائل نشدند، شعار نه غزه نه لبنان سر دادند که سر دادن این شعار به نوعی حمایت از صهیونیست بود.

سلیمی با اشاره به اینکه 9 دی ملت ایران با شکوهی بی‌نظیر به میدان آمده و به خوبی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کردند، اظهار کرد: بر اساس اسناد به دست آمده فتنه 88 یک حادثه و قصه ساده در اعتراض به یک انتخابات نبود، بلکه برنامه‌ای از سال‌های پیش طراحی شده برای براندازی نظام بود و امروز عده‌ای می‌کوشند آنها را حادثه‌ای ساده جلوه دهند.

وی تاکید کرد: فتنه 88 خطرناک‌ترین توطئه بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که با هوشیاری و بصیرت به موقع مردم نقش بر آب شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار