تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی هتک حرمت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین توسط نیروهای نظامی آل خلیفه را محکوم کرد.
کد خبر: ۳۵۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳ 28 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، آیت‌اله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام آورده است: یورش مجدد به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم با هدف دستگیری این روحانی برجسته شیعه و اجرای طرح غیرقانونی و ظالمانه سلب تابعیت ایشان نقشه شومی است که با حمایت و پشتیبانی آل‌سعود و اسرائیل جنایتکار انجام شد.

خوشبختانه شیعیان مومن و موحد کشور بحرین همواره حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خود را از شیخ عیسی قاسم اعلام کرده‌اند، اما این هتک حرمت‌های آل‌خلیفه برخلاف حقوق بشر است و جوامع بین‌المللی باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

این اقدام هتاکانه بار دیگر خفقان و استبداد حاکم بر بحرین را نشان داد و بی‌شک فریاد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردم این کشور، تاریکی و ظلمت نظام پادشاهی بحرین را نابود خواهد کرد.

بدون شک همه اقدامات آل‌خلیفه علیه شیعیان در بحرین با حمایت‌های رژیم آل سعود، آمریکا و اسرائیل جنایتکار صورت می‌پذیرد و جلوگیری از این امر نیازمند اتحاد و همدلی مسلمانان جهان است.

رژیم آل خلیفه گمان می‌کند که با دستگیری سرکردگان انقلابی در این کشور می‌تواند فریادهای مظلومانه و حق‌طلبانه ملت بحرین را خاموش کند، اما باید بداند که این اقدامات ددمنشانه ضمن پیچیده‌تر کردن اوضاع بحرین، موجب شعله‌ور شدن مسائل طایفه‌ای در این کشور شده و این رژیم را در سراشیبی سقوط قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار