تابناک مرکزی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به گرامیداشت حماسه ۹ دی، برنامه‌های بنیاد را در دهه بصیرت اعلام کرد.
کد خبر: ۳۵۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 28 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام حسن هنرمند ضمن تأکید بر حفظ بصیرت در تمام امور زندگی گفت: یوم الله نهم دیماه سال 88 که در واکنش غیرتمندانه آحاد مردم ایران به حرمت شکنی به عاشورای امام حسین(ع) و توطئه استکباری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود با حضور پرشور امت بصیر و ولایتمدار موجب خلق حماسه ای ماندگار شد، لذا در استان مرکزی نیز مراسم و سلسله همایش های تبیینی در ایام این دهه برگزار خواهد شد .

هنرمند گفت: نسل جدید باید از تاریخ انقلاب اسلامی و توطئه‌های داخلی و خارجی آگاه شود و وظیفه ما نیز به عنوان مسئول ارائه هدایت جوانان برای شناخت بهتر این اتفاقات است.

وی داشتن تشخیص به موقع را از ضروریات برشمرد و اضافه کرد: اهمیت تشخیص به موقع در زمان آن است، اینکه به موقع بتوانیم خطرات و تهدیدها را تشخیص دهیم و واکنش مناسب داشته باشم مانند واقعه ۹ دی که مردم ایران با تشخیص به موقع پای انقلاب ایستادند و از آرمان‌های نظام دفاع کردند.

هنرمند از برگزاری نشست‌های حلقه های صالحین در ستاد با حضور هادیان سیاسی خبر داد و گفت:زوایا و ابعاد مختلف حماسه ۹ دی و اتفاقات قبل و بعد از این حماسه باید برای همکاران و جامعه هدف تشریح شود. 

هنرمند دیدار از خانواده شهدا و جانبازان و برگزاری یادواره شهدا ، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا و برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی حلقات صالحین، فضاسازی و تبلیغات شهری  و ارسال پیامک  و اعزام راوی به مراکز آموزشی و فرهنگی و با موضوع 9 دی را از دیگر برنامه های دهه بصیرت عنوان کرد.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار