تابناک مرکزی: فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به گرامیداشت حماسه ۹ دی، برنامه‌های این نهاد را در دهه بصیرت اعلام کرد.
کد خبر: ۳۵۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵ 27 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا، ضمن تأکید بر حفظ بصیرت در تمام امور زندگی گفت: نسل جدید باید از تاریخ انقلاب اسلامی و توطئه‌های داخلی و خارجی آگاه شود و وظیفه ما نیز به عنوان مسئول ارائه هدایت جوانان برای شناخت بهتر این اتفاقات است.

وی داشتن تشخیص به موقع را از ضروریات برشمرد و اضافه کرد: اهمیت تشخیص در زمان آن است، اینکه به موقع بتوانیم خطرات و تهدیدها را تشخیص دهیم و واکنش مناسب داشته باشم مانند واقعه ۹ دی که مردم ایران با تشخیص به موقع پای انقلاب ایستادند و از آرمان‌های نظام دفاع کردند.

رضایی از برگزاری نشست‌های روشنگری در پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور هادیان سیاسی خبر داد و گفت: ابعاد مختلف حماسه ۹ دی و اتفاقات قبل از این حماسه باید برای نوجوانان تشریح شود.

وی شعار امسال دهه بصیرت را «۹ دی، مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران» اعلام کرد و افزود: به همین مناسبت روز جمعه، ۱۰ دی‌ماه مراسمی در مسجد حجت‌ابن الحسن(ع) اراک با حضور آیت‌الله اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب برگزار می‌شود.

رضایی برگزاری یادواره شهدا، سخنرانی صفارهرندی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی حلقات صالحین، فضاسازی شهری با موضوع ۹ دی و آزادسازی حلب، برگزاری همایش‌های نهضت روشنگری، برگزاری گفتمان دینی با موضوع ریشه ظهور انحراف و مقابله با آن در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی-هنری شهرستان اراک را از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت عنوان کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار