تابناک مرکزی: حسن بیگی گفت: انگیزه الهی و اجتماع ملت با وحدت کلمه دو رمز موفقیت امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی بود که امروز ولایت مطلقه فقیه و مقام معظم رهبری نیز به عنوان یکی از ارکان انقلاب اسلامی مطرح است و در هر شرایط باید این سه اصل مهم در کشور صیانت شود.
کد خبر: ۳۵۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 27 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، حسن بیگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در محل استانداری برگزار شد، بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد.

حسن بیگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  گفت: حفظ اتحاد و یکپارچگی ملی نخستین گام در صیانت از انقلاب اسلامی است که مسئولان باید در این خصوص به عنوان الگو در جامعه عمل کنند.

حسن بیگی ادامه داد: انگیزه الهی و اجتماع ملت با وحدت کلمه دو رمز موفقیت امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی بود که امروز ولایت مطلقه فقیه و مقام معظم رهبری نیز به عنوان یکی از ارکان انقلاب اسلامی مطرح است و در هر شرایط باید این سه اصل مهم در کشور صیانت شود.

وی ادامه داد: مسئولان وظیفه دارند به عنوان خادمان به مردم و نظام اسلامی رضایتمندی خداوند و آحاد جامعه را سرلوحه امور خود قرار داده و از هر اقدامی که ارتقاء سطح معیشتی مردم را به دنبال داشته باشد، دریغ نکنند.

حسن بیگی  بیان کرد: به ‌تصویر‌ کشیدن جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به عنوان راهبردهای اصلی برنامه های دهه مبارک فجر، باید مطرح شود.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار و مثال زدنی ایران اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای نظام اسلامی باید در جامعه مطرح شود، عنوان کرد: گروهک های تکفیری و ضد اسلامی که منطقه خاورمیانه را دستخوش ناامنی و مسلمان کشی کرده اند با هدف نفوذ به ایران اسلامی شکل گرفته اند اما، اقتدار و امنیت کشور باعث شده آنان در همه برنامه های تروریستی خود علیه ایران اسلامی ناکام بمانند.

حسن بیگی بیان کرد: برنامه تحول نظام سلامت نیز به عنوان یکی از برنامه های عملیاتی شده دولت تدبیر امید که رفاه و عدالت عمومی را در کشور محقق کرده است نیز باید برای مردم بازگو شود.

وی اضافه کرد: در جریان برجام نیز دولت تدبیر امید توانست کشور ایران را از ذیل قطعنامه های متعدد خارج کرده و مراودات بین المللی را تا حدود زیادی تسهیل کند بنابراین بدعهدی های آمریکا نباید ارزش این اتفاق ارزشمند را تحت الشعاع خود قرار دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  بیان کرد: با توجه به اینکه هنگام برگزاری جشن های دهه مبارک فجر فضای کشور و استان انتخاباتی می شود، مسئولان به خصوص فرمانداران باید توجه داشته باشند که هیچ کس از این فضا در راستای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده نکند.

وی گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی را  بعنوان شعار دهه مبارک فجر امسال نام برد و  عناوین روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی 1395 را بیان کرد و کمیته های 23 گانه ستاد دهه فجر استان  را معرفی نمود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار