تابناک مرکزی: محمود زمانی قمی گقت: جامعه ای که راستگو باشد به انقلاب اسلامی نزدیک است، جامعه ای که در آن تخریب نباشد و آبروی انسانها محترم باشد جامعه ای است که انقلاب اسلامی در آن موج می زند.
کد خبر: ۳۵۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 27 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، زمانی قمی استاندار مرکزی در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در محل استانداری برگزار شد، گفت : حراست از انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم آن در گرو حفظ و حراست از اهداف و آرمانهای متعالی انقلاب است.

زمانی قمی استاندار مرکزی اظهار کرد: تکمیل مسیر تکاملی بشر، ارائه اخلاق و کارآمدی دین از اهداف ظهور انقلاب اسلامی در ایران بود که باعث شد این انقلاب با دیگر پدیده ها و دگرگونی هایی که تحت عنوان انقلاب در دیگر کشور ها رخ داده است، متفاوت باشد.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه حتما باید اهداف انقلاب را مرور و از آنها حفاظت کنیم، بیان کرد: دور نشدن از اهداف متعالی  انقلاب اسلامی  امری مهم است که نخبگان جامعه و برنامه ریزان  باید در این راستا تلاش و از آن مراقبت نمایند چرا که حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم آن  در گرو حفظ و حراست از اهداف و آرمانهای والای انقلاب است.

زمانی قمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید یک جامعه درخور و شایسته به لحاظ اخلاق و پاکی و امثال این واژه های زیبا را بسازد، ادامه داد: جامعه ای که انقلاب اسلامی در آن واقع شده باید از دورغ گفتن، تخریب  و موارد غیر اخلاقی فاصله بگیرد، هم نهادها و سیستم های اداره کنند و هم  جامعه باید از این عیوب پاک باشند.

وی افزود: جامعه ای که راستگو باشد به انقلاب اسلامی نزدیک است، جامعه ای که در آن تخریب نباشد و آبروی انسانها محترم باشد جامعه ای است که انقلاب اسلامی در آن موج می زند.

زمانی قمی ادامه داد: در جامعه اسلامی باید محیط کسب و کار، محیط اداری و همه بخشها با  اخلاق و هدفهای بزرگ انقلاب مانوس و تطبیق داشته باشد و اگر خلاف این مشاهده شد باید تلاش شود تا به مسیر اصلی باز گردانده شوند زیرا  دور شدن از اهداف متعالی انقلاب اسلامی  به هر دلیل جامعه را  با مشکل مواجه می سازد.

استاندار مرکزی اسلامی بودن را برجسته ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با دیگر انقلابها عنوان کرد و گفت:  وقتی پسوند اسلامی بودن به انقلاب داده می شود باید محتوی اسلام که مهمترین آن اخلاق و استقرار اخلاق  است در جامعه دیده شود من نمی توانم وارد مسیری شوم و با آبروی افراد بازی کنم، تخریب کنم و بگویم انقلابی هستم در این صورت حتما از آرمانهای انقلاب فاصله گرفته ام.

زمانی قمی با بیان اینکه هر چیزی با محتوای معنا پیدا می کند، گفت: توده های مردم بخوبی توانسته اند محتوی انقلاب اسلامی را حفظ کنند بطوریکه همه مردم اعم از زن و مرد و پیرو جوان از این پدیده بزرگ که  تلاش می کند تا اخلاق، انصاف و عدالت  در جامعه مستقر شود، دفاع می کنند.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر برگزاری باشکوه بزرگداشت دهه فجر، گفت: همه دستگاه های اجرایی باید برای برگزاری مطلوب برنامه های این ایام تلاش کنند و مردم هم  کما فی السابق حضور تاریخی خود را در برنامه های این ایام به ویژه راهپیمائی 22 بهمن ماه به منصه ظهور می رسانند.

هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: سال گذشته بیش از پنج هزار عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی در نقاط مختلف استان برگزار شد.

وی افزود: مسئولان کمیته های تخصصی و فرمانداران وظیفه دارند همه برنامه های خود را تا اول بهمن ماه به ستاد برگزاری آیین دهه مبارک فجر استان مرکزی ارائه کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار