علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب مطرح کرد؛
تابناک مرکزی: علی اکبر کریمی با ارائه پیشنهاد اختصاص 25 صدم درصد به حوزه ورزش از منبع مالی ارزش افزوده متعلق به حوزه بهداشت تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی، توجه به ورزش جانبازان و معلولین، ورزش بانوان، ورزش روستایی و عشایری و توسعه زیر ساخت های ورزشی می تواند در پیشگیری از بیماری ها و توسعه سلامت در سطح جامعه موثر باشد.
کد خبر: ۳۴۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 22 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت اختصاص بخشی از منبع درآمد مالیات بر ارزش افزوده در جهت تقویت حوزه بهداشت و درمان و سلامت را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: یکی از ایرادهای وارد به طرح تحول نظام سلامت با توجه به اینکه از جمله اقدامات مثبت دولت یازدهم بوده است عدم توجه کافی به حوزه پیشگیری است.

کریمی با بیان اینکه عمده این منبع مالی اختصاص یافته صرف حوزه درمان شده است و از تاثیرات مثبت مبحث پیشگیری غفلت شده است ادامه داد: لحاظ کردن پیشگیری در کنار بحث درمان در حوزه بهداشت و درمان و سلامت است می تواند بر تاثیرات مثبت این اقدام اضافه کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب توجه به حوزه ورزش را از جمله اقداماتی دانست که باعث پیشگیری و مراقبت  از سلامت افراد جامعه می شود و ابراز کرد: رونق و توسعه ورزش مکمل تلاش در جهت افزایش سلامت جامعه است.

کریمی با ارائه پیشنهاد اختصاص 25 صدم درصد به حوزه ورزش از منبع مالی ارزش افزوده متعلق به حوزه بهداشت تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی، توجه به ورزش جانبازان و معلولین، ورزش بانوان، ورزش روستایی و عشایری و  توسعه زیر ساخت های ورزشی می تواند در پیشگیری از بیماری ها و توسعه سلامت در سطح جامعه موثر باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار