عضو جامعه روحانیت مبارز:
تابناک مرکزی: حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز در انتخابات ۹۶ از حسن روحانی حمایت نمی کند، گفت: ما رئیس جمهوری شجاع می خواهیم که پیرو ولایت فقیه باشد و به مردم بهاء بدهد.
کد خبر: ۳۴۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 22 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از راه دانا، حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی « تهران نیوز » با اشاره به اینکه فرد منتخبی را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ هنوز معرفی نکرده اند، گفت: در خصوص حمایت جامعه روحانیت مبارز از فرد منتخبی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده باید بگویم که هنوز مشخص نشده است و به زودی نام این فرد اعلام می شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از رئیس جمهورمنتخب انتظار دارند که مشکلات اقتصادی کشور را سروسامان دهد، اظهار داشت: رییس جمهوری باید در راس امور قرار بگیرد که اولا ولایت مدار باشد، دوم این که مدیر و مدبر باشد و بتواند مشکلات اقتصادی در جامعه را رفع کند و کشور را از رکود نجات دهد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که پیگیر مسائل اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشد و چه از نظر اخلاقی و رفتاری، در مقابل فاسدان بایستد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: رئیس جمهور باید نترس باشد و تحت تاثیرغربی ها قرار نگیرد، یعنی همان طور که رهبرمان امام خامنه ای عزیز فرموده اند، مقاومت و ایستادگی ما در نهایت جز اینکه از داخل بجوشیم و با امکانات خودمان کشور را اداره کنیم، راه دیگری نداریم؛ لذا کسی را می خواهیم که با شجاعت و مقاوم باشد و در برابر همه حوادثی که پیش می آید، به مردم تکیه کند و به مردم بها بدهد و میدان را برای آنها باز کند و از ظرفیت هایی که در جامعه ما هم کم نیست، استفاده کند و اگر چنین شرایطی را داشت می تواند مشکلات کشور را ان شالله حل کند.

وی در ادامه در جواب این سوال که چرا برخی جریان های اصلاح طلب در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت نخواهند کرد، گفت: مشکلات اقتصادی یکی از این دلایل است که در این چند سال حل و فصل نشده است و قطعا جامعه روحانیت مبارز هم به سمت حمایت از حسن روحانی نمی رود.

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در آینده شاهد سر کار آمدن رئیس جمهوری باشیم که مهمترین دغدغه اش، حل مشکلات جامعه و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد و نیاز است که به توان داخل کشور با نگاه مثبت تری نگاه شود و از ظرفیت مردمی در حل معضلات اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی و حتی سیاسی استفاده کرد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرعشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
عدم حمایت جامعه روحانیت مبارز از دکتر روحانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری پیامد بسیار حایز اهمیتی دارد که حتما در نتیجه انتخابات تاثیر فراوان خواهد گذاشت و آنهم بالا رفتن آرای دکتر روحانی است !
تجربه سه انتخابات ریاست جمهوری 1392و انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سال 1394 پیش روی ملت است و آفتاب آمد دلیل آفتاب گر .... بزرگان جامعه روحانیت مبارز تهران در انتخابات خبرگان از مردم استان تهران چند هزار رای گرفتند ؟ تاثیر جامعه روحانیت اگر باشد باندازه همان چند هزار رای از میلیون رای مردم استان تهران است و لا غیر !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار