علی اکبر کریمی خبر داد:
تابناک مرکزی: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تقدیم تحقیق و تفحص از آلومینیوم سازی ایران(ایرالکو) به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ 21 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی علی اکبرکریمی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به کلید خوردن تحقیق و تفحص از آلومینیوم سازی ایران (ایرالکو) گفت: تحقیق و تفحص از آلومینیوم سازی ایران (ایرالکو) به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی افزود: شرکت آلومینیوم سازی ایران (ایرالکو) سهامی عام و در بورس بوده که به عنوان بزرگترین تولیدکننده فلز آلومینیوم در کشور در شهر اراک واقع است.

کریمی ادامه داد: با عنایت به وظایف قانونی مقرر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه نظارت و به منظور دفاع از حقوق تمامی ذینفعان در شرکت آلومینیوم سازی ایران و نیز در جهت صیانت همه جانبه از بیت المال، درخواست تحقیق و تفحص از شرکت آلومینیوم سازی ایران (ایرالکو) تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.

وی با اشاره به دلایل تحقیق و تفحص از "ایرالکو" یادآور شد: در تحقیق و تفحص از شرکت مذکور اقدامات انجام شده در شرکت به منظور کاهش و حذف آلایندگی موجود، عملکرد مالی شرکت شامل قیمت تمام شده فروش و سود و سایر شاخص های عملکرد مالی این شرکت بررسی می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین نحوه جذب و بکارگیری نیروی انسانی در شرکت ایرالکو و وضعیت حقوق و مزایای پرداختی در این شرکت مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی فرجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
انشاالله که در مورد مافیای ایرالکو ونقش پس مانده های فتنه در ایرالکو هم تحقیق وتفحص انجام میگیره البته با اذن رهبر
جمعی از کارگران ایرالکو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
امیدواریم هیئت رئیسه مجلس هر چه سریعتر تحقیق وتفحص از این شرکت مادر تخصصی را مصوب نماید واز همه مهمتر عملکرد مدیران عامل وهیئت مدیره این شرکت استراتژیک را حد اقل ظرف 5 سال گذشته بررسی نماید تا چهره خادمین وخائنین به این صنعت برهمگان روشن شود. از جناب آقای دکتر کریمی بابت این اقدام ارزشمند سپاسگزاریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار