رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت برای سفری دو روزه چهارم دیماه وارد خراسان جنوبی می شود.
کد خبر: ۳۴۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 21 December 2016
داود شهرکی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های سفر «نعمت زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان به استان بیان کرد: در این سفر معاونین وزارت و استاندار خراسان جنوبی نعمت زاده را همراهی خواهند کرد.

وی با اشاره به بازدید وی از تعدادی پروژه های صنعتی و معدنی استان ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح شنبه بعد از ورود به فرودگاه بین المللی بیرجند به وسیله بالگرد به منظور بازدید از معادن شاهکوه عازم شهرستان نهبندان خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بازدید از شرکت چدن کویر خاوران  در شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف  نیز از دیگر برنامه های وزیر در اولین روز سفر خواهد بود.

وی با اشاره به سفر نعمت زاده به شهرستان طبس نیز گفت: دیدار با مسئولان و امام جمعه طبس از جمله برنامه های سفر به این شهرستان خواهد بود.

شهرکی افزود: دیدار با مدیران واحدهای زغالی و بازدید از کارخانه کک طبس  و  معادن زغالسنگ از دیگر برنامه های سفر نعمت زاده به استان خراسان جنوبی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار