حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: حسن طاهر احمدی در کارنامه مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی سه بار دریافت تقدیر نامه از وزیر بهداشت و انتخاب به عنوان مسئول روابط عمومی برتر کل دانشگاه های علوم پزشکی کشور به چشم میخورد گفت: میرزابابایی عنصری تاثیر گذار، صادق، فعال، پیگیر و مردمی برای دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بوده و هست
کد خبر: ۳۴۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳ 18 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در آیین تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی روابط عمومی را چشم وگوش هر سازمان خواند و گفت: فعال و پویا بودن روابط عمومی تاثیر مستقیم بر عملکرد سازمان دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دلیل جدایی میرزابابایی از کسوت مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی را اهمیت کاری که در جای دیگر قبول کرده اند اما عنوان و بیان کرد: میرزابابایی عنصری تاثیر گذار، صادق، فعال، پیگیر و مردمی برای دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بوده و هست.

طاهر احمدی به نقش مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت و تلاش در جهت آشنایی مردم با این طرح دولت تدبیر و امید  اشاره کرد و گفت: مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سه بار از وزیر بهداشت تقدیر نامه دریافت کرده است که این امر در کمترین سازمانی سابقه دارد.

طاهر احمدی از امانی به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نام برد و ابراز کرد: میرزابابایی در طول دوران فعالیت خود، به عنوان مسئول روابط عمومی برتر کل دانشگاه های علوم پزشکی کشور شناخته شد که کارنامه بسیار درخشانی است.

میرزابابایی مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز در این آیین به تصور اشتباهی که از کار روابط عمومی در افکار عمومی سازمان است اشاره کرد و گفت: روابط عمومی در زمره کارهای فشرده و سخت محسوب می شود که  با فشار روحی و روانی بسیار بالایی همراه است.

مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به اینکه در اواخر سال 88 در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی حضور پیدا کردم ادامه داد: مجموعه بهداشت و درمان به کسانی سرویس و خدمات می دهد که دردمند هستند و احساس کردم تلاش برای انعکاس فعالیت چنین افرادی می تواند مفید باشد.

میرزابابایی از تفاوت های دوران ریاست طاهر احمدی و رمضانی سخن به میان آورد و ابراز کرد: انتظار بالای مردم بعد از طرح تحول نظام سلامت از مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی را میتوان مهم تفاوت این دو دوران نام برد.

وی یکی از جنبه های مثبت طرح تحول نظام سلامت را ارتباط موثر مجموعه وزارت بهداشت با اصحاب رسانه نام برد و بیان کرد: هویت بخشی و تغییر نگرش مردم را می توان به عنوان مهم ترین اتفاق در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ذکر کرد.

وی بزرگترین افتخار مسئولان روابط عمومی را ارتباط موثر با مردم عنوان کرد و ادامه داد: مجموعه خیریه حمایت از کودکان سرطانی طرحی بود که برای اولین بار توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی استارت خورد و خوشبختانه در حال انجام است.

میرزابابایی در پایان ابراز امیدواری کرد زمینه تحصیل علاقمندان رشته ژورنالیست پزشکی که تلفیق حوزه ارتباطات و پزشکی است در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی فراهم شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار