تابناک مرکزی: فرماندار فراهان گفت: جلسه تودیع یوسفی بخشدار سابق خنجین و معارفه راستگردانی بخشدار جدید خنجین فردا در محل سالن جلسات بخشداری برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ 18 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سعید فائض پور فرماندار فراهان در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص تعیین بخشدار خنجین گفت: در تمام مدتی که خنجین به واسطه پروسه تایید صلاحیت نفر معرفی شده به وزارت کشور از وجود بخشدار محروم بود تقریبا هر روز حبیبی سرپرست بخشداری برای پیگیری امور مردم در خنجین حضور داشت

فرماندار فراهان با بیان اینکه مردم از بخشدار کار و رسیدگی به امور را طلب می کنند ادامه داد: اگر مشکلات و امور مردم خنجین به خاطر نبود بخشدار انجام نشده است من به عنوان فرماندار پاسخگوی آنها بوده ام.

فائض پور با بیان اینکه از توجه ویژه به خنجین به دلیل نبود بخشدار خبر داد و اظهار کرد: گواه این موضوع تشکیل جلسه اقتصاد مقاومتی در خنجین و همچنین این مورد است که در طول یک ماه گذشته چهار بار به عنوان فرماندار در خنجین حضور پیدا کرده ام و در خصوص مشکلات و مباحث روستاها از جمله گازرسانی و مشکل آبرسانی جلساتی را تشکیل داده ایم.

فرماندار فراهان تصریح کرد: جلسه تودیع یوسفی بخشدار سابق خنجین و معارفه راستگردانی بخشدار جدید خنجین فردا ساعت 8:30 صبح در محل سالن جلسات بخشداری برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار