فرمانده انتظامی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: سامانه پیامکی رخدادهای انتظامی در استان به منظور اطلاع رسانی به مراجعان در خصوص مراحل رسیدگی به پرونده‌های آنان در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۴۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 16 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزارس فارس، سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان شاخص‌ترین مصداق ضابط و خط مقدم ارتباط با مردم، وظیفه تأمین نظم و امنیت شهروندان را به عنوان یکی از مهم‌ترین مصادیق حقوق شهروندی با جدیت دنبال می‌کند.

وی افزود: با توجه به بسط فرهنگ پاسخگویی و توسعه خدمات هر چه مطلوب‌تر انتظامی به شهروندان، نیروی انتظامی در راهبردهای اجرایی خود همواره با تلاشی فراگیر و هدفمند به منظور تأمین رضایت خاطر مردم و بالا بردن استانداردها و ارتقای سطح خدمات با رویکرد پاسخگویی، شفافیت و ارائه خدمت مؤثر برنامه‌ریزی می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این نگاه و با توجه به بازخورد گیری‌هایی که در سطح ناجا انجام پذیرفت، لزوم آگاهی شهروندان از مراحل پیگیری پرونده‌های قضایی در یگان‌های ناجا از ضرورت‌هایی بود که با تلاشی گسترده، بستر آن در مرحله نخست در دو استان کشور ایجاد شد که استان مرکزی نیز به عنوان یکی از استان‌های پایلوت در نظر گرفته شده است.

سردار عزیزی تصریح کرد: این سامانه، از امروز همزمان با افتتاح رسمی آن در ناجا، در سطح استان آغاز به فعالیت کرد و در نخستین مرحله تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی در مرکز استان به این سامانه مجهز شده‌اند و بعد از بررسی‌های تکمیلی، تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی در سطح استان به این سامانه تجهیز خواهند شد.

وی افزود: با توجه به امکاناتی که در این سامانه در نظر گرفته شده است، تمامی مراجعان به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی در صورت تمایل از روند پیگیری و رسیدگی به پرونده خود در یگان‌های انتظامی مطلع می‌شوند و اقدامات انجام شده بر روی پرونده بلافاصله به شماره همراه درج شده در سامانه پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار