مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در چند سال اخیر ۲۰۰ هزار متر به فضای ورزشی استان اضافه شده است.
کد خبر: ۳۴۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 16 December 2016
تاناک فارس به نقل از مهر: حیدرعلی کامیاب صبح جمعه در همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان جهرم گفت: توسعه ورزش همگانی که رسالت اصلی وزارت ورزش و جوانان است در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در ۴۸ رشته ورزشی کمیته ورزش‌های همگانی فعال است، افزود: در چند سال اخیر ۲۰۰ هزار متر به سرانه ورزشی استان اضاف شده که عمدتا در شهرستان‌ها و روستاها بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه امسال بیش از ۲ هزار برنامه ورزش همگانی در سطح استان برگزار شده است، به چشم‌انداز ورزش استان اشاره کرد که رسیدن به قله است.

کامیاب تحقق این مهم را که نیازمند همیاری و همکاری مردم و سایر دستگاه‌های متولی دانست و گفت: در طول چند سال اخیر اتفاقات خوب در حوزه ورزش افتاده است و این روند نیز ادامه دارد.

در ادامه مراسم رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس از اجرایی شدن طرح سند تحول ورزش‌های همگانی در این استان خبر داد.
سیروس پاک فطرت صبح جمعه در همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان جهرم گفت: هدف اصلی ورزش، ارتقای سطح سلامت، نشاط و شادابی در جامعه است.

وی افزود: امروز در کشور سند تحول و تعالی ورزش‌های همگانی آینده‌نگری شده و سیاست اجرایی وزارت ورزش‌ و جوانان نیز گام نهادن در مسیر این سند است.

پاک فطرت از در حال اجرا بودن ۱۵ سند اجرایی در استان فارس خبر داد که توسعه ورزش همگانی از جمله از آنها است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: موفقیت فارس در گرو هماهنگی و همدلی میان مدیران ارشد استان و مردم است.

سیاوش قزلی، شهردار جهرم نیز در سخنانی با اشاره به امکانات این شهر در حوزه ورزش‌های همگانی گفت: از وظایف شهرداری‌ها حمایت از ورزش همگانی بوده و در این زمینه برنامه‌های متعدد و متنوعی انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار