تابناک مرکزی: زمانی قمی استاندار و رئیس شورای تامین استان مرکزی از مقامات قضایی استان به ویژه رئیس کل دادگستری و دادستان اراک به جهت برقراری امنیت در برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه اراک تشکر کرد.
کد خبر: ۳۴۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶ 12 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی زمانی قمی استاندار و رئیس شورای تامین استان مرکزی اظهار کرد: برگزاری و پایدار شدن مراسم روز دانشجو در دانشگاه اراک با سخنرانی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در اثر همراهی و لطف و عنایت مقامات قضائی علل الخصوص رئیس کل دادگستری و دادستان اراک حاصل شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی بیان کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی یکی از جدی‌ترین مطالباتی است که رهبر فرزانه‌ی انقلاب همواره در دیدارهایشان با دانشجویان و مجموعه‌های دانشگاهی بر آن تاکید فرموده اند که این مطالبه‌ی صریح و جدی مقام معظم رهبری، لزوم  فراهم کردن فضا و شرایط برای برگزاری این کرسی ها را دوچندان می کند.

زمانی قمی گفت: فراهم بودن فضای باز سیاسی در دانشگاه ها به عنوان یکی از مراکز مهم علمی امر مهمی است که در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها نقش موثری ایفا می کند.

استاندار مرکزی گفت: صیانت از سخنرانی قانونی از وظایف قوه مجریه و قضائیه است و وقتی برای برگزاری سخنرانی مجوز صادر می شود باید امنیت برگزاری آن سخنرانی نیز تامین شود.

گفتنی است مراسم روز دانشجو با  سخنرانی صادقی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه اراک برگزار شد و در پایان این نشست تریبون آزاد دانشجویی برگزار و دانشجویان سوالات و دغدغه های خود را با این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار