سید مهدی مقدسی نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در مجلس؛
تابناک مرکزی: سید مهدی مقدسی گفت: 21 و 22 آذر ماه در پی پیگیری های صورت گرفته مجمع نمایندگان استان مرکزی اعضا کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بررسی وضعیت صنایع استان مرکزی به این استان سفر می کنند.
کد خبر: ۳۳۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹ 07 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در مجلس  شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی به پیگیری مجمع نمایندگان استان مرکزی، همکاری استاندار و علاقه فعالان اقتصادی صنعتی استان برای حضور اعضا کمیسیون صنایع و معادن مجلس در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: 21 و 22 آذرماه  اعضا کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بررسی وضعیت صنایع استان مرکزی از صنایع این بازدید به عمل می آوردند.

مقدسی از حضور قائم مقام و تعدادی از مسئولان وزارت صنعت معدن و تجارت به همراه اعضا کمیسیون صنایع مجلس در استان مرکزی خبر داد و بیان کرد: برای استفاده بهینه از این سفر که با محوریت استانداری مرکزی برگزار می شود لازم است جلساتی با حضور فعالان اقتصادی و مشارکت سازمان صنعت معدن تجارت استان، اتاق بازرگانی، خانه صنعت معدن، کارگروه تخصصی صنعت استان و انجمن های تخصصی صنعت برگزار شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: جمع بندی این بازدید در کمیسیون صنایع و معادن مطرح می شود و مواردی که در حوزه قانون گذاری یا وزارت خانه های ذیربط و دستگاه های اجرایی باشد مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار