تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان از کشف محموله 10 ميليارد ريالي گوشي تلفن همراه و تبلت قاچاق در شهرستان " زرنديه " خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 05 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "کيومرث عزيزي "در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در راستاي مبارزه همه جانبه با پديده شوم قاچاق کالا در سطح استان مرکزي،مأموران انتظامي زرنديه روز گذشته يک دستگاه خودروي سواري حامل کالاي قاچاق را در يکي از محورهاي اطراف اين شهرستان شناسايي کردند.

وي افزود: با اقدام بهنگام پليس براي متوقف کردن خودروي مذکور، راننده اقدام به فرار کرد که سرانجام با هوشياري و سرعت عمل مأموران انتظامي زرنديه، سواري زانتيا توقيف شد.

اين مقام ارشد انتظامي در استان مرکزي با اشاره به کشف يک هزار و 811 عدد گوشي تلفن همراه و تبلت و نيز دو هزار و 15عدد لوازم جانبي تلفن همراه، به ارزش 10 ميليارد ريال در بازرسي از خودروي مذکور، خاطر نشان کرد: در اين عمليات، راننده خودرو که اهل و ساکن يکي از استان‌هاي جنوبي کشور است دستگير شد.

سردار عزيزي بيان داشت: متهم پس از تشکيل پرونده در راستاي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي استان مرکزي در پايان با تقدير از مشارکت هدفمند و مطلوب شهروندان در عمليات هاي مختلف پليس استان، از آنان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز از قبيل قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با هنجارشكنان برخورد قاطع و قانوني صورت پذيرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار