تابناک مرکزی: قرارداد دو بازیکن و یکی از مربیان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با این باشگاه فسخ شد.
کد خبر: ۳۳۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴ 03 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک ضمن تایید این خبر افزود: پس از بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که برای بهبود روند تیم باید اصلاحاتی را در کادر فنی و بازیکنان انجام دهیم.

مجید آنجفی بیان کرد: بعد از اینکه توقعات باشگاه و تیم از برخی از نفرات برآورده نشد قرارداد حسن روحی مربی بدنساز، سعید قدمی و جهانگیر عسگری بازیکنان تیم فسخ شد.

وی اظهار کرد: پس از قطع ارتباط با حسن روحی مربی بدنساز تیم ادموند یونان پور به کادر فنی تیم اضافه شد.

آنجفی در پاسخ به اینکه چرا قبل از شروع فصل بدون شناخت، بازیکنان را جذب کرده اند تصریح کرد: همه بازیکنان را با مطالعه جذب کردیم و پس از بررسی سوابق آنها اقدام به جذب کردیم.

 

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم در خصوص آخرین وضعیت حسین احمدلو بیان کرد:  پس از طی دوره محرومیت احمد لو که توسط کمیته انضباطی باشگاه مشخص شده بود و جریمه نامبرده، وی به تمرینات بازگشته است.

وی در خصوص تفاوت قائل شدن باشگاه در برخوردهای انضباطی با بازیکنان اظهار کرد: همان برخوردی که با حسین احمد لو شد با رضا معقولی هم همان گونه شد ولی چون احمد لو سابقه قبلی نیز داشت به این دلیل جریمه و تنبیه او سنگین تر بود.

به گزارش ایسنا، جهانگیر عسگری بازیکن جدا شده از تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز در خصوص جدایی خود بیان کرد: بنده بازیکن با تجربه ای هستم و چندین سال در لیگ برتر بازی کردم. روزی که به آلومینیوم آمدم می دانستم می توانم به این تیم کمک کنم ولی بعد از هفته دوم با اطلاعات غلطی که یکی از کمک ها به سرمربی تیم داد من نیمکت نشین شدم.

وی تاکید کرد: اگر بنده به طور کامل در ترکیب تیم آلومینیوم در این هفته ها بودم مسلما جایگاه تیم در جدول خیلی بالاتر از این بود.

عسگری در خصوص ارتباط جدایی وی با بازی آلومینیوم برابر سپاهان در جام حذفی اظهار کرد: بعد از آن بازی و پنالتی که از دست دادم خیلی ها بنده را تحت فشار گذاشتند ولی جدایی من هیچ ربطی به آن بازی نداشت چرا که بعد از بازی مدیر عامل باشگاه من را دلداری داد و گفت: از دست دادن پنالتی برای همه پیش می آید.

وی در پایان تصریح کرد.مهم ترین دلیل جدایی بنده این بود که از من آنطور که باید استفاده نمی شد. از طرف دیگر دوست ندارم جایی باشم که در آنجا صداقت وجود نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، پس از فسخ قرارداد باشگاه آلومینیوم با دو بازیکن و مربی بدنساز خود یک نکته بسیار مهم توجه همگان را به خود جلب می کند، آن هم عدم آگاهی کامل باشگاه از وضعیت افراد خریداری شد و صرفا توجه به سوابق قبلی آن ها بوده است.

جهانگیر عسگری که علیرغم مدت زمان اندک حضور در زمین  در طول فصل هم انتقادات زیادی به وی می شد در فصل گذشته در مجموع ۶ بازی برای پاس همدان انجام داده بود.

سعید قدمی دیگر بازیکن آلومینیوم که از این تیم جدا شد تا اینجای فصل در مجموع روی هم رفته شاید به اندازه ۹۰ دقیقه برای آلومینیوم به میدان رفته باشد این در حالیست که قدمی فصل پیش در نیم فصل اول در صنعت نفت آبادان بود و کل نیم فصل بازی ها را از روی سکو دنبال می کرد. در نیم فصل دوم هم و پس از پیوستن به داماش گیلان به غیر از چند بازی در مابقی بازی ها یا نیمکت نشین بود و یا از روی سکو ها کار را دنبال می کرد.

دیگر فرد جدا شده حسن روحی مربی بدنساز تیم می باشد که یکی از نزدیکان داوود مهابادی محسوب می شد و در همدان نیز در کنار مهابادی فعالیت می کرد. عملکرد وی هم از ابتدای فصل تاکنون بارها و بارها مورد انتقاد قرار گرفت و هر بار همگان با دفاع سرسخت مهابادی از وی مواجه می شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار