خطیب نماز جمعه اراک؛
تابناک مرکزی: آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ما خواستار اقدام و عمل در حوزه های مختلف کشور است گفت: با قدرت، وحدت ملی، انسجام، اتحاد و یکپارچگی مردم و با تکیه بر توانمندی های داخلی می توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.
کد خبر: ۳۳۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ 02 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر اراک که در مصلی بیت المقدس برگزار شد با بیان اینکه باید پاسخگوی خون شهدا و مطالبات مقام معظم رهبری باشیم گفت: دولت و مسئولان کشوری و استانی نیز باید به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به مسائل اصلی و اولویت‌دار کشور از جمله رفع معضل بیکاری جوانان، احیای کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل، توسعه علمی و عمرانی بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه رهبر انقلاب اقدام و عمل را در تمامی حوزه ها به خصوص اقتصاد مقاومتی طلب می کند ادامه داد: با قدرت، وحدت ملی، انسجام، اتحاد و یکپارچگی مردم و با تکیه بر توانمندی های داخلی می توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

وی افزود: ظرفیت های بالای استان مرکزی با تلاش مضاعف و تدبیر مسئولان باید فعال شوند تا بتوان بر بیکاری پیروز شد.

خطیب نماز جمعه اراک اجرایی شدن کامل تمام تعهدات ایران در برجام را نشانه حسن نیت عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: آمریکا با تمدید تحریم‌ها علیه ایران به مدت 10 سال دیگر عهدشکنی کرده است.

امام جمعه اراک تصریح کرد: در مقابل آمریکا که هر روز تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند مسئولان و دولتمردان ایران باید اقدامات مناسبی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات و مسائل دیگر به ویژه تمدید مجدد تحریم‌ها به مدت 10 سال دیگر علیه ایران باید از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری شود، اما مسائل داخلی کشور باید از طریق وحدت ملت و دولت حل و فصل و رفع شود.

آیت الله دری نجف آبادی به برگزاری کنگره شهدای کارگر استان مرکزی در 22 آذرماه اشاره کرد و گفت: در هفته پیش رو آیین افتتاح نمایشگاه را در استان مرکزی پیش داریم.

انتهای پیام/آ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار