مدیریت آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع)مشهد میقان اراک؛
تابناک مرکزی: حجت الاسلام حسینخانی با بیان اینکه در نامه مرکز بهداشت اراک به هیات امنای امامزاده محمد عابد (ع) لزوم استفاده از چادرهای شخصی برای زائران برای جلوگیری از بروز و شیوع بیماری های پوستی و قارچی عنوان شده است گفت: کیوسک چادری در بیرون از امامزاده به صورت شخصی ایجاد شده است که فعالیت این کیوسک ارتباطی با امامزاده ندارد و زائرانی که چادر شخصی همراه ندارند می توانند از امکانات این کیوسک استفاده کنند.
کد خبر: ۳۳۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱ 30 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، زیارت امامزاده محمد عابد (ع) اراک برای بانوان غیرچادری پولی شد تیتر خبری بود که خبرگزاری ایکنا در خصوص بانوان غیر چادری که در ایام پایانی ماه صفر برای زیارت امامزاده محمد عابد(ع) واقع در مشهد میقان اراک مراجعه کردند در نظر گرفته بود.

در این خبر آمده بود: در کمال ناباوری بانوان غیر چادری برای پوشیدن چادری که رایگان در اختیار زوار قرار می‌گیرد و جنبه تبلیغی و امر به معروف دارد مجبور به پرداخت مبلغی پول شدند در غیر این صورت نیز از ورود آنها ممانعت میشده است.

حجت الاسلام حسینخانی مدیریت آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع)مشهد میقان اراک به خبرنگار تابناک مرکزی در این خصوص گفت: به منظور پیشگیری از بیماری های پوستی و قارچی، زائران خواهر امامزادگان ملزم به استفاده از چادرهای شخصی جهت انجام اعمال زیارت می باشند.

حجت الاسلام حسینخانی دلیل این اقدام را نامه مرکز بهداشت اراک به هیات امنای امامزاده محمد عابد (ع)  در خصوص لزوم استفاده از چادرهای شخصی برای زائران عنوان و اظهار کرد: با توجه به بازدید کارشناسان مرکز بهداشت اراک بیان شده است این امکان وجود دارد تا بیماری های پوستی و قارچی از طریق استفاده از چادرهای مشترک بروز و شیوع پیدا کند.

مدیریت آستان مقدس امامزاده محمدعابد (ع)مشهد میقان اراک با بیان اینکه برای رفاه حال زائرانی که چادر شخصی همراه ندارند کیوسک چادری در بیرون از امامزاده به صورت شخصی ایجاد شده است گفت: فعالیت این کیوسک ارتباطی با امامزاده ندارد و زائرانی که چادر شخصی همراه ندارند می توانند از امکانات این کیوسک استفاده کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار