تابناک: فرمانده انتظامي شهر اراک در جلسه تعاملي با فرمانده ناحيه مقاومت سپاه اراک بسيج و سپاه را مکمل يکديگر در ايجاد امنيت پايدار در جامعه دانست.
کد خبر: ۳۳۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 26 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "شهرام اميريان "در اين جلسه ضمن تبريك هفته بسيج با اشاره به ارتقاء امنيت در سايه تعامل و همکاري همه سازمان ها و نهادها با پليس گفت: تعامل سازنده نيروي انتظامي و بسيج مي تواند در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و ناامني ها مثمر ثمر بوده و امنيت و آرامش را كه بزرگترين نعمت الهي است، براي مردم فراهم کند.

وي بسيج و نيروي انتظامي را بازوان توانمند کشور در حفظ امنيت دانست و تصريح کرد: افتخار بزرگ اين دو مجموعه خدمت به مردم و نظام اسلامي زير پرچم ولايت است و اين خدمت رساني صادقانه و بي منت همچنان ادامه دارد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه بسيج و نيروي انتظامي مکمل يکديگر در ايجاد امنيت پايدار مي باشند بيان داشت: همکاري و همياري اين دو نيرو ارمغاني ارزنده در راستاي پيشبرد اهداف والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را در پيش دارد.

در ادامه اين ديدار سرهنگ "رضايي" فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه اراك بيان داشت: نيروي انتظامي متصل به ولايت فقيه و تابع ولي امر مسلمين است و همه ما بايد با توجه به فرمان مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و انتخاب شعار سال جديد از سوي ايشان با اقدام و عمل به موقع و هماهنگي بيشتر با هم در جهت اهداف متعالي نظام و تحقق اين شعار گام بر داريم و در ارتقاء امنيت اجتماعي و پيشگيري از جرائم و حراست از خون شهدا و آرمان هاي انقلاب هرچه در توان داريم در اين مسير به کار بگيريم.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي و بسيج در اجراي موفق مأموريت هاي خود در حوزه تأمين نظم و امنيت تكيه بر تعاملات مثبت و سازنده برون سازماني و جلب حداكثري مشاركت مردم دارند، اظهار داشت:همگان بر اين موضوع مهم واقف هستند كه بدون مشاركت و همدلي نمي توان به احساس واقعي از امنيت دست يافته و آرامش عمومي در جامعه را احساس كرد.

سرهنگ رضايي خدمت در نيروهاي انتظامي را جهاد اساسي در راه حق دانست و خاطرنشان كرد: قلمرو كار نيروهاي انتظامي، خدمت بي شائبه به انسان ها است؛ بر اساس آموزه هاي ديني خدمت به انسان ها، ارزش و جايگاه ويژه اي نزد پروردگار دارد.

فرمانده ناحيه بسيج سپاه اراك در پايان امنيت و مشارکت را نتيجه اعتماد اقشار مختلف آحاد جامعه به پليس عنوان و اظهار داشت: اعتقاد و اقتدار پليس يک ارتباط دو سويه است به گونه اي که هر قدر اين اعتماد بيشتر باشد، اقتدار پليس نيز تقويت مي شود.

انتهای پیام.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار