فرمانده انتظامي استان مرکزی ؛
تابناک: سردار کیومرث عزیزی از توقيف 251 ميليارد ريال و 485 ميليون ريال كالاي قاچاق در هشت ماهه نخست سال جاري و افزايش 82 درصدي كشفيات،نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 26 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "كيومرث عزيزي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در اين باره گفت: از آنجا که نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از همان روز اول با آرمان هاي معمار کبيرش، امام خميني (ره) به مسير استعمار ستيزي و استکبارستيزي به عنوان ماهيت اصلي خود لبيک گفت، بي ترديد اجراي دقيق سياست هاي ابلاغي مقام معظم رهبري( مدظله العالي) در زمينه اقتصاد مقاومتي، مي تواند بسترساز بهبود فضاي کسب و کار، افزايش درآمد ملي، کاهش حجم قاچاق، رونق توليد ملي، شفاف‌تر شدن تجارت، اقتصاد و ايجاد امنيت اقتصادي شود.

سردار عزيزي برخورد با قاچاق كالا را يكي از مهم ترين مولفه هاي اثرگذار در تحقق راهبردهاي اقتصاد مقاومتي خواند و ادامه داد: براي رسيدن به اين مهم و ضرورت انکار ناپذير، همين بس که مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در فرمانشان برهم افزايي تمامي دستگاه ها در حوزه مبارزه با قاچاق كالا تاكيد فرمودند و بديهي است که در تحقق فرامين پيشرو، بايد تمامي دستگاه هاي مربوطه در راستاي نيل به اهداف راهبردهاي اقتصاد مقاومتي و تحقق بخشيدن به اين امر خطير، نقش خود را بيش از پيش با عزمي راسخ، ايفا كنند.

فرمانده انتظامي استان مركزي با تاكيد بر قاطعيت پليس استان در برخورد با قاچاق كالا بيان داشت: ‌در برنامه ريزي اجرايي قرارگاه مبارزه با قاچاق كالا در فرماندهي انتظامي استان، طرح و نقشه هدفمندي در راستاي مبارزه با قاچاق كالاي تهيه و اجرايي شده است.

وي با اشاره به توفيقات پليس استان در مبارزه با قاچاق كالا، افزود: با برنامه ريزي و تمهيدات اجرايي انجام شده، ميزان كشفيات كالاي قاچاق در هشت ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 82 درصد افزايش داشته و مقدار 251ميليارد و 485 ميليون ريال كالاي قاچاق كشف شده است.

سردار عزيزي تصريح كرد: از ابتداي سال جاري تا كنون 784 نفر دستگير و در قالب 720 پرونده به دستگاه قضايي معرفي شده اند و همچنين 262 خودرو نيز از قاچاقچيان توقيف شده است.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: از اين تعداد پرونده، در 68 پرونده كالاهاي قاچاق كشف شده ارزشي بالاي يك ميليارد ريال داشته است.

فرمانده انتظامي استان مركزي در پايان با اشاره به تداوم طرح هاي مبارزه با قاچاق كالا در برنامه ريزي پليس گفت:‌ راهبردهاي اقتصاد مقاومتي به عنوان يک گفتمان بديع، همواره يكي از مهم ترين محورهاي برنامه ريزي در نيروي انتظامي است كه همواره همچون گذشته با جديت تمام دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار