در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت هفته بسیج؛
تابناک: در پیام طاهر احمدی به مناسبت روز بسیج آمده است: بی شک احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند. بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است: بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است.
کد خبر: ۳۳۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 26 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حسن طاهراحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام راحل (ره) پیامی صادر کرد

متن پیام دکتر طاهراحمدی به این شرح است:

بِسمِ الله اَلرَّحمنِ اَلرَّحیم

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز همپای سایر اعضای این شجره طیبه در تمامی دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کوشیدند و در سنگر خدمت به مردم فهیم و انقلابی جمهوری اسلامی ایران نیز پیشتاز هستند.

فرمان حضرت امام (ره) در تأسیس بسیج و فرمایشات آن رهبر فرزانه باعث گردید که جوانان با ایمان و پرشور این آب و خاک با تمام وجود و با رشادت‌های وصف ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده و با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی و در ٨ سال دفاع مقدس با فدا نمودن با ارزش‌ترین موهبت الهی که همان جان خود می‌باشد صفحه بی‌بدیلی را در تاریخ اسلام و این کشور رقم زنند. که این شجره طیبه تا به امروز با جوانان برومندش پله‌های پرافتخار علم و فن‌آوری را در تمامی عرصه‌ها، از جمله قله‌های پرافتخار دانش پزشکی را فتح کرده‌اند که مایه سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران شده است، همچنان ادامه دارد.

علاوه براینکه بعد از فرمان حضرت امام خمینی (ره) به تشکیل اقشار مختلف بسیج، روحیه جهادی همواره در همه اقشار مشاهده شده است و اقشار ده‌ها میلیونی بسیج که هر کدام در نوع خود و در حوزه تخصصی‌شان برخوردار از روحیه و تفکر بسیجی برگرفته از معنویت، ایثار و خدمت رسانی هستند، امروز مشغول فعالیت هستند و بسیج جامعه پزشکی هم مستثنی از این تفکر بسیجی نیست.

بی شک احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند. بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است: "بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. همه میدانهایى که بسیج در آن حضور پیدا کرده است، میدانهاى ملى است؛ میدانهاى مربوط به همت ملت - مثل میدان دفاع مقدّس، میدان سازندگى و خدمات عمومى است. هیچ‌وقت کشور، از یک مجموعه عظیمى که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است، بى‌نیاز نیست."

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر، جامعه دانشگاهی کشور به ویزه اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

دکتر حسن طاهر احمدی آذر ماه 1395

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار