سفیر سابق ایران در لیبی؛
تابناک: سفیر سابق ایران در لیبی هدف بسيج را جلب رضايت خداوند عنوان کرد و تاکید کرد که هدف بسیج عوض كردن معادله جنگ نیست و هر ملتي كه قصد دارد از ظلم وستم نظام سلطه آمريكا و غربي‌ها نجات يابد راهي ندارد جز اينكه به سمت بسيج بيايد.
کد خبر: ۳۳۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۹ 26 November 2016

به گزارش تابناك مركزي،حسين اكبري سفير سابق ايران درليبي شامگاه جمعه شب درنشست روشنگري به مناسبت هفته بسيج در مسجد الغدير با اشاره به ماهیت بسیج در ایران اظهار داشت: بسيج يك تفكر و انديشه است بسيج يك سازمان نيست، خيلي از كشورها ساختار نظامي-مردمي دارند كه قديمي تر و پيچيده تر و منظم تر از بسيج ما هستند،اما بسيج ایران متقاوت است.

اكبري گفت: بسيج ما نيروي نظامي نيست هرچند كه در شرايط جنگي اوج گرفت و ساختارش بوجود آمد،اما به مرور نشان داد حتي اگرجنگ تمام شود ،بسيج به دلیل اندیشه و تفکر حسینی همان بسيج است.

سفير سابق ايران درليبي اظهار داشت: هدف بسيج ما به عنوان مجاهد، جلب رضايت خدا است نه عوض كردن معادله جنگ زيرا كه بسيج ما انديشه عاشورايي و كربلايي دارد.

وي افزود: كربلاي امام حسين شكست نخورده است  بلكه تمام بشر و خلقت راتحت تأثير خود قرار داده است.

اکبری با اشاره به اندیشه امام حسین(ع) گفت: ارزش و تعالي كه انديشه امام حسين(ع) دارد از هر بحراني يك فرصت ايجاد مي‌كند،جنگ را به عنوان بحران براي ما درست كردند اما نقطه قوت ما شد،بسيجي ها در جنگ تحميلي اتفاقات عاشورا و كربلا را با ايثار و جان فشاني خود به زبان امروز به روز كردند.

سفير سابق ايران درليبي تصریح کرد: تمام كشورهاي دنيا تا به امروز مخالف ایران بوده اند، با تمام سختي ها و مشكلات و با درس از انديشه عاشورا توانسته ايم به جايي برسيم كه روسيه يكي از ابر قدرت هاي جهان پشت خاكريز ما قرار بگيرد كه اين يك عزت وافتخار براي ما است.

اكبري اشاره كرد: امروز در دنيا به اين نتيجه رسيده اند كه نمونه كار مردمي در طول تاريخ بشر هیات‌هاي اما حسين (ع) است.

اكبري در پايان گفت: ما تنها كشوري هستيم كه بيشترين تجربه را در مقابل تروريست هاي جهان داريم،هرملتي كه قصد دارد از ظلم وستم نظام سلطه آمريكا و غربي‌ها نجات يابد راهي ندارد جز اينكه به سمت بسيج بيايد.

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار