استاندار مرکزی در نشست تقدیر از احزاب و تشکل های عضوستاد استقبال از سفر هیات دولت؛
تابناک: زمانی قمی در نشست تقدیر از احزاب و تشکل های عضو ستاد استقبال از سفر کاروان تدبیر و امید با بیان اینکه همانقدر که خدمات امیر کبیر بزرگ در تاریخ باقی ماند توافق برجام نیز باقی می ماند و اگر این رخداد نبود حقوق کارمندان را چگونه می توانستیم پرداخت کنیم گفت: من در انتخابات هیچ نوع دخالتی نداشتم ولی باید به گونه ای رفتار می کردم که حامیان دولت بتواند سرشان را بالا بگیرند و نباید فراموش شود که من عنصری سیاسی هستم.
کد خبر: ۳۳۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 25 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در نشست تقدیر از احزاب و تشکل های عضو ستاد استقبال از سفر کاروان تدبیر و امید به استان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: با استقبال پرشور مردم از سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان، سناریوی مخالفان ناکام ماند.

زمانی قمی با اشاره به اینکه بنده اولین استاندار تعیین شده در دولت با گرایش سیاسی مشخص هستم، افزود: ممکن است استانداران گذشته نیز به این جریان نزدیک بودند ولی مخالفان دولت به گونه ای تبلیغ کردند که گویی من اولین فرد با این گرایش هستم.

وی ادامه داد: طبیعتاً این جریان به طور منسجم کارکرده بود و بنده را فردی که به دنبال معیشت مردم نخواهد بود، با نیروهای مذهبی کنار نخواهد آمد معرفی کرده بودند.

زمانی قمی افزود: تمام تلاش من در این مدت بر این بود که این نظریه ها را ابطال کنم و نگذارم آن جریان پیروز میدان باشد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: زمانی که بنده به عنوان استاندار مرکزی معرفی شدم و شروع به کار کردم بسیاری از مسئولان تعیین شده بودند و من به تمام آنها اعتماد کردم و این اقدامی نادر است که استانداری وارد استان شود و از تمام تیم موجود حمایت کند و  من به این اقدام افتخار می کنم.

وی تصریح کرد: عده ای انسان متشخص برای استقرار این دولت زحمت کشیدند و من صحبت کسانی که تقوی دینی را کنار گذاشته و این افراد را متهم می کنند نمی پذیرم و افرادی که برای انقلاب و دولت زحمت کشیده اند را رها نمی کنم و آنهایی که برای دولت خواب دیده اند بدانند که من حواسم هست.

زمانی قمی گفت: از زمانی که به عنوان استاندار در این استان کار خود را آغاز کرده ام از کسانی که با دولت همراه نبودند نیز دعوت به کار کردم و به هیچ فردی اساعه ادب ننمودم و از همه دعوت به همکاری کردم.

استاندار مرکزی بیان کرد: در ابتدا حل مهمترین مسائل استان که در حوزه اقتصاد و تولید بود را به عنوان اولین اقدام نشانه گرفتیم تا تغیراتی هر چند کم را آغاز کنیم که  این امر با  گفتگو های آفتخار آمیز دیپلماسی ایران و توافق هسته ای گره خورد و توانست زمینه را برای گره گشائی از بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی در استان فراهم کند.

زمانی قمی افزود: همانقدر که خدمات امیر کبیر بزرگ در تاریخ باقی ماند این توافق نیز باقی می ماند و قضاوتهای تند، غیر منطقی و دور از خدا ترسی در خصوص این مذاکره کنار می رود و تاریخ زحمات این دولت را قضاوت می کند.

وی گفت: سوال ما ازمخالفین دولت این است اگر این رخداد نبود حقوق کارمندان را چگونه می توانستیم پرداخت کنیم؟ نمی گوئیم مدینه فاضله شده است بلکه می گوئیم جلوی تخریب و خرابی های وحشتناک گذشته را گرفتیم و بخشی را هم درست کردیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: برای اینکه در استان بتوانیم به موفقیت هایی دست یابیم باید به گونه ای رفتار می کردم که حامیان دولت بتواند سرشان را بالا بگیرند و لذا بیشترین وقت خود را در حوزه تولید گذاشتم تا تغییراتی در این بخش حاصل شود که استان توانسته در این زمینه اقدامات موثری را به انجام برساند.

زمانی قمی گفت: مخالفین دولت هر اقدامی را  تخریب می کنند بطوری که اگر  روز است می گویند شب است، در دولتی که 700 میلیارد دلار پول بود، تورم به 44 درصد رسید یعنی فقط می شود گفت سنگ پای افراط گری است که با این وضعیت کشور را تحویل داده اند و امروز ببینید چه می نویسند.

وی درخصوص  انتخابات مجلس شورای اسلامی و شکل گیری مجلس دهم، گفت: سه وزیری که در مجلس نهم رای اعتماد نیاوردند امروز مجلس دهم به آنها رای داده است و با توجه به اینکه رای گیری در مجلس به صورت آزادانه انجام می شود این بهترین دلیل و شاخصی است که  نشان می دهد مجلس تغییر کرده است این را حاضرین به غائین برسانند.

استاندار مرکزی بیان کرد: من در انتخابات هیچ نوع دخالتی نداشتم ولی علاقمند بودم همه چیز را تحمل کنم تا وحدت حامیان دولت و این طرز تفکر اعم از اصولگران و اصلاح طلبان حفظ شود و حاصل و برآیند آن نیز خوب بود و این دومین موضوعی بود که در استان به آن توجه داشتم.

زمانی گفت: من برای همه چیز به استان آمده ام و انتخابات هم از جمله آن است روشن است این وظیفه استاندار است من نماینده سیاسی دولت هستم معلوم است که دنبال مجلس افراطی نبودم معلوم است من خواهان مجلس معتدل و نزدیک به برآیند مردم هستم، این انتخابات به عنوان یک پدیده مثبت با بردباری، وحدت، رفاقت و بسیج مردم  اتفاق افتاد.

استاندار مرکزی گفت: کار سوم سفر رئیس جمهور در سال چهارم دوره اول بود که باید به خوبی انجام می گرفت در این سفر عده ای برای بی رنگ کردن سفر اقداماتی  انجام دادند و اتحادهای بسیار عجیب و غریبی شکل گرفت که در سایتها  کاملا مشخص بود یک تعدادی هم که همراهی می کردند معلوم بود که نمی خواهند سفر شکل بگیرد و مكروا و مکر الله والله خير الماكرين.

  استاندار مرکزی با اشاره به استقبال غیر قابل توصیف مردم استان مرکزی از رئیس جمهوری گفت: در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان مردم آن صحنه های زیبا را آفریدند و رئیس جمهوری نظر صریح خود را از استقبال مردم بیان کرد و این برای استان یک افتخار بود.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این بود که این سفر در بین دیگر استان ها بهترین سفر رئیس جمهوری باشد که می توانم بگویم حتما جز دو یا سه سفر خوب دولت هستیم و افتخار می کنم که هم استانی ها به دولت اعتماد کردند.

استاندار مرکزی ابراز کرد: باید بدانند که درست است که تمام تلاش و وقت بنده در حوزه اقتصاد صرف می شود ولی فراموش نشود من عنصری سیاسی هستم و همه چیز را متوجه می شوم و همه چیز را رصد کردم و در جریان هستم.

 زمانی قمی با اشاره به اینکه سناریوسازی علیه دولت درحال شدت گرفتن است، تصریح کرد: باید شاخص هایی دست شما باشد و بدانید در مناطق به چه کسانی حمله می کنند، باید دقت کنید آنها درست به نقاط موفق کشور و دولت حمله می کنند به سیاست خارجی، حوزه سلامت و حوزه هایی که دولت توفیق داشته است.

وی افزود: به عناصری که در دولت  موثر هستند حمله می کنند و جریان های موازی از دل حامیان دولت ایجاد می کنند ولی با خردی که در حامیان دولت و بزرگان این جریان در کشور وجود دارد اعم از اصولگرایی و اصلاح طلبی آنها مطئمن باشند توفیقی نخواهند داشت.

استاندار مرکزی ادامه داد: ما هم حواسمان هست، اگر لازم باشد برای نگه داشتن این کشور در مسیر اعتدال، عقل و خرد و اخلاق و دیانت از موضوعات جزئی و حقمان می گذریم تا کشور به این اهداف نزدیک باشد .

زمانی قمی با بیان اینکه در هر امری قوانین و مقررات شناخته شده ای داریم، گفت: در بحث انتخابات فضای تعاملی در استان حاکم بود همه سلایق آمدند و بدون مشکل صحبت های خود را بیان کردند.

وی با بیان اینکه لغو سخنرانی مطهری در مشهد برای من باعث تاسف بود، گفت: باید مطالعه کنیم و ببینیم شهید مطهری راز بقای جمهوری اسلامی را مستلزم چه روشهایی می داند وقتی مراجعه می کنیم به آن گفته ها می بینیم که این حرکت زمین تا آسمان با گفته های آن فیلسوف فاصله داشته و حرکت نادرستی بود.

وی افزود: شما فکر می کنید ما با تئوری های وارداتی از خارج با شما صحبت می کنیم، در صورتی که  ما  از متن دین و متن یافته های دقیق دینی با شما صحبت می کنیم.

استاندار مرکزی گفت: اینکه یک تشکل دانشجوئی بسیجی صحبت های خود را بیان کند امر خوبی است ما تا آنجا که بتوانیم گفتگو می کنیم و بین جدل و انتقاد تفاوت قائلیم چرا که جدل به معنای تخریب، افراطی گری و دروغ گفتن است.

زمانی قمی با اشاره به درخواست اصحابه رسانه از دستگاه ها برای ارائه اخبار و اطلاعات اقدامات انجام شده، گفت: این افتخار است که رسانه ها و نیروهای سیاسی داوطلب می شوند که دستگاه ها حرفهای خود را در حوزه کاری بیشتر بگویند ،امروز که این فضا از سوی مطبوعات و نیروهای سیاسی وجود دارد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
اقای استاندارخودش رابرای کاسبکاران هزینه نکند.چرااصراربه حفظ کاسبکاران دارد.وچرااستان ومنافع استان راقربانی چندنفرفرصت طلب میکند.
محسن ازاراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
افرین به این اعتمادبه نفس.چطوراین خیانت دربرجام را باخدمات بزرگ امیرکبیرمقایسه میکنی؟اصلا وبه هیچوجه قابل مقایسه نیست.
مرتضی محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
اقای رییس جمهوربقول خودش استادجنگ های روانیست.دراین عرصه اینقدرقوی است که بین دوبرادرکه رییس دوقوه هستنداختلاف افکند.ایکاش این توان رادرمقابله بادشمن مصرف میکرد.
کمال آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
خیلی تاسف می خورم بعنوان یک فراهانی که نام بزرگ امیرکبیر را در مقابل یه ترفند سیاسی بکار می برند
واقعا گیج شدیم نمی دانیم تیر فرمایش امام جمعه ساوه را قبول کنیم یا صحبت استاندار را
بهروزی ازاراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
سلام استانداری که سه سال دراین استان مسولیت داره وقتی خبرنگاران ازش میپرسندچیکارکردی دراین سه سال میگه درحال آواربرداری خرابیهای دولت قبل بودم.یعنی خسارت محض وتنبلی وناکارآمدی .ایا حقوق ایشان حلال است؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار