امام جمعه اراک؛
تابناک: آیت الله دری نجف آبادی بسیج را یک مکتب دانست که جزء آرمان های متعالی امام و رهبری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است و بیان کرد: نباید از دنیای غرب و شرق و برجام انتظار کمک به ایران را داشته باشیم حرکت جهادی بسیج در مراکز علمی و صنعتی می تواند عاملی برای خروج کشور از بن بست ها باشد.
کد خبر: ۳۳۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 25 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد بسیج را یک مکتب دانست که جزء آرمان های متعالی امام و رهبری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه بسیج سرمایه شکست ناپذیر جمهوری اسلامی ایران در برابر دنیای استکبار است بیان کرد: تمام آحاد ملت ایران در جهت پاسداری از عزت نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت ایران اسلامی بسیجی هستند.

خطیب نماز جمعه اراک حرکت جهادی بسیج در مراکز علمی و صنعتی را عاملی برای خروج کشور از بن بست ها دانست و با تاکید بر اینکه نباید از دنیای غرب و شرق و برجام انتظار کمک به ایران را داشته باشیم بیان کرد: دشمنی ها با ملت ایران حتی بعد از برجام نیز ادامه دارد و تحریم های جدید صورت گرفته برخلاف برجام بوده است لذا باید در برابر تهاجمات دشمنان آمادگی کاملی در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتمای و خانوادگی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با گلایه از وجود شهرک های صنعتی و کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل در استان مرکزی تلاش برای فعال کردن واحدهای صنعتی را خواستار شد وخاطرنشان ساخت: تنها با اتکا به سرمایه و توانایی های داخلی است که می توان در برابر تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به روز نیروی دریایی حضور ایران اسلامی در خلیج فارس، دریای عمان، اقیانوس هند و مدیترانه را بسیار با ارزش دانست و گفت: حضور راهبردی و قدرتمند ایران اسلامی در مناطق دریایی در کنار افزایش توان ایران اسلامی در ساخت صنایع  و موشک های مورد استفاده در دریا نمونه ای از اقتدار ایران اسلامی است.

امام جمعه اراک با تشکر از تمامی دست اندرکاران و مسئولان برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین برنامه ریزی برای تقویت نقاط مثبت و رفع نواقص در خدمت رسانی به زائران را مهم دانست و اظهار کرد: راهپیمایی اربعین در جهت اعتلای توحید، مکتب و اسلام یک حرکت ارزشمند است که باید سال به سال شاهد بهبود کیفیت خدمت رسانی به زائران باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود ارتحال حضرت آیت الله موسوی اردبیلی را بعد از خدمات ارزنده ای که به جامعه اسلامی ارائه کرد مایه اندوه و نارحتی عنوان کرد و گفت: آیت الله موسوی اردبیلی انسانی خدوم و وفادار به اسلام و نظام و ولایت فقیه بود.

انتهای پیام/   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار