علی اکبر کریمی؛
تابناک: علی اکبر کریمی در در اولین یادواره شهدای مسجد صاحب الامر (عج) کوی صالح آباد اراک گفت: شهدا زنده هستند و ناظر اعمال و رفتار ما می باشند که این حجتی است بر مردم ایران که آرمان ها، ارزش ها، اصول و مبانی انقلاب اسلامی ایران را که این شهدا به خاطر تحقق آنها خون خود را اهدا کردند فراموش نکنند و به آن متعهد باشند.
کد خبر: ۳۳۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ 24 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب عصر امروز در اولین یادواره شهدای مسجد صاحب الامر (عج) کوی صالح آباد اراک با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره بسیجیان انقلاب اسلامی ایران با اشاره به سخن امام راحل در خصوص اینکه محرم و صفر است که اسلام را در طول تاریخ زنده نگه می دارد گفت: شیعه با الگو برداری از قیام امام حسین علیه السلام  و نهضت عاشورا توانست با حضور حماسی خود هویت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی خود را در قرن های گذشته حفظ کند.

کریمی انقلاب اسلامی ایران را نمود تاسی به امام حسین علیه السلام، مشی و مرام آن حضرت در عدم سازش با ظالمان، عدم پذیرش ظلم و مبارزه و ستیز با ظالمین و تلاش برای امر به معروف و نهی از منکر و استقرار حکومت دینی دانست و بیان کرد: هرگاه مسلمانان آموزه  های دینی را سرلوحه امور خو قرار دادند سطح اجتماعی و سیاسی خود را دچار تحول کرده اند که انقلاب اسلامی ایران برگی زرین از این الگو برداری است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب باور مردم ایران اسلامی به آموزه های دینی و مکتب عاشورایی را سبب ایستادگی و مقاومت در هشت سال دقاع مقدس درمقابل استبداد عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اثبات شده است عزت ایران اسلامی در شهادت هاست و اگر امروز ایران عزیز در دنیا دارای آبرو و اعتباری است مرهون خون مقدس شهداست که باعث شده است ایران امن ترین کشور منطقه لقب گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس فداکاری ها و جانفشانی های مردم در دوران دفاع مقدس و صحنه های بعد از آن همچون دفاع از حریم آل اله را سبب عزت ایران اسلامی دانست و افزود: برگزاری یادواره های شهدا فرصتی است برای تجدید پیمان و  مرور مجدد خصلت ها و خصوصیات شهدایی که نام و یاد خود را در این دنیا و آخرت جاودانه کردند.

کریمی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد گفت: مجموعه شهدا گلستان بزرگی هستند که میهن اسلامی ما را عطر آگین کرده اند.

کریمی ادامه داد: شهدا زنده هستند و ناظر اعمال و رفتار ما می باشند که این حجتی است بر مردم ایران که آرمان ها، ارزش ها، اصول و مبانی انقلاب اسلامی ایران را  که این شهدا به خاطر تحقق آنها خون خود را اهدا کردند فراموش نکنند و به آن متعهد باشند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب مقام و عظمت شهید را در آخرت و قیامت بر اساس آیات قرآن بسیار بالا دانست که به هیچ کس داده نشده است و بیان کرد: تعلقات مادی و دنیایی نتوانست شهدا را به خود مشغول کند و آنها در راه ایمان و باور خود از هر چه داشتند گذشتند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار