تابناک: در عمليات ماموران پليس آگاهي استان دو نفرسارق دوچرخه دستگير و به 33 فقره سرقت در اين شهرستان اعتراف کردند.
کد خبر: ۳۳۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 24 November 2016

 به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيد نورالدين حسيني" رئيس پليس آگاهي استان مرکزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، گفت: از چندي پيش گزارش هايي از سرقت دوچرخه از داخل حياط مجتمع هاي مسكوني شهر اراك به پليس اعلام مي شد كه بررسي موضوع به تيمي از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان ارجاع شد.

وي افزود: تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس براي شناسايي و دستگيري سارقان آغاز و در روند تحقيقات يكي از سارقان شناسايي و در عملياتي دستگير شد.

سرهنگ حسيني ادامه داد: در تحقيقات انجام شده از متهم دستگير شده، وي معترف شد كه به همراه يكي از دوستانش برنامه ريزي سرقت ها را انجام مي داده و ابتدا با شگردي خاص درب مجتمع هاي مسكوني را باز كرده و با سرقت دوچرخه ها آن ها را به دو نفر در شهر اراك مي فروختند.

وي تصريح كرد: بلافاصله برنامه ريزي لازم براي دستگيري ديگر همدست سارق و دو خريدار اموال مسروقه آغاز شد و در عمليات هايي هر سه نفر دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي استان مركزي بيان داشت:‌ متهمان در اعترافات خود به 33 فقره سرقت دوچرخه در شهر اراك اعتراف كردند كه 24 دستگاه دوچرخه از آنان كشف و به مالباختگان تحويل شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار