تابناک: پنج واحد صنفي متخلف در طرح نظارتي پليس شهرستان ساوه و اتحاديه هاي صنفي در هفته گذشته پلمب شد.
کد خبر: ۳۳۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 24 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "پرويزاسدي" فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در تشريح اين خبر گفت: در راستاي ارتقاء خدمات انتظامي به اصناف و اتحاديه ها و از سويي پيشگيري از جرايم و مقابله و مبارزه با ناهنجاري هاي اجتماعي در هفته گذشته طرح نظارتي پليس شهرستان بر واحدهاي صنفي با همكاري اتحاديه هاي صنفي به مرحله اجرا گذاشته شد .

وي با اشاره به پلمپ پنج واحد صنفي پوشاک ، مشاور املاک ، توليدي ، شمع سازي و کارگاه در اين طرح نظارتي تصريح کرد: واحد هاي صنفي مذكور با تشكيل پرونده قضايي ودستورمقام قضائي پلمپ شدند.

سرهنگ اسدي خاطرنشان كرد: پليس با اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي و اقدامات كنترلي و نظارتي ، همواره درصدد خدمت رساني به مردم شهرستان بوده و به صورت مستمر آماده دريافت اخبار مرتبط از طريق شماره تلفن110 است.

وي افزود: در راستاي نظارت بر عملكرد پليس و كيفي سازي ماموريت ها و خدمات ساني، شهروندان مي توانند با ارائه نقطه نظرها و پيشنهاد هاي خود از طريق سامانه تلفني 197، پليس را در توسعه خدمات دهي مطلوب ياري رسانند.

توقيف پژو 405 با بيش از 12 ميليون ريال خلافي در کميجان

يک دستگاه خودروي پژو 405 با بيش از 12 ميليون ريال خلافي در شهرستان کميجان توقيف شد.

سرهنگ"بهزاد فکوري "در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: روز گذشته يکي از تيم‌هاي گشت پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان کميجان، هنگام کنترل وضعيت تردد در يکي از محورهاي اطراف اين شهرستان يک دستگاه خودروي سواري پژو 405 متخلف را به علت تخطي از قوانين راهنمايي و رانندگي متوقف کردند.

وي افزود:سرانجام با استعلام صورت گرفته مشخص شد، خودروي مذکور داراي 12 ميليون و 350 هزار ريال خلافي بوده و اين مقدار جريمه تاکنون پرداخت نشده که به موجب قانون، خودرو ي مذكور توقيف و روانه پارکينگ شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار