تابناک: دو كيف قاپ حرفه اي بعد از دستگيري در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي دليجان، به هفت فقره كيف قاپي در شهرهاي قم، دليجان و محلات اعتراف كردند.
کد خبر: ۳۳۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲ 24 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علي هاشمي" فرمانده انتظامي شهرستان دليجان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي وقوع چندين فقره کيف قاپي در سطح شهرستان دليجان موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود:در تحقيقات اوليه پليس يكي از سارقان شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه در مخفيگاه خود در احومه شهرستان دليجان دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان دليجان بيان داشت: سرانجام متهم در بازجويي هاي پليس به هفت فقره كيف قاپي با همدستي يكي از دوستان خود در شهرهاي دليجان ، محلات و قم اعتراف كرد.

اين مقام انتظامي با اشاره به دستگيري يكي ديگر از سارقان در عملياتي جداگانه خاطر نشان كرد: هر دو متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

"هاشمي"در پايان از شهروندان خواست تا همواره توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طريق سامانه تلفني 110 به مرکز فوريت هاي پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار