در دانشگاه صنعتی اراک؛
تابناک: اولین همایش ملی نانو فناوری و کاربردهای آن در علم و صنعت با هدف توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی و کاربردی سازی مقالات علمی در راستای تبدیل علم به محصول کاربردی صبح امروز در دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 24 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اولین همایش ملی نانو فناوری و کاربردهای آن در علم و صنعت با حضور استاندار استان مرکزی، رئیس دانشگاه صنعتی اراک، رئیس جهاد دانشگاهی و بیش از 150 نفر از فعالان علمی و پژوهشی نانو فناوری کشور با هدف توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی و کاربردی سازی مقالات علمی در راستای تبدیل علم به محصول کاربردی صبح امروز در دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد.

در آئین افتتاحیه اولین همایش ملی نانوفناوری و کاربردهای آن در علم و صنعت نجفی رئیس دانشگاه صنعتی اراک از اهمیت پرداختن به زیر ساخت های پژوهشی در استان و نیاز به حمایت از این نوع برنامه در استان سخن گفت و افزود: یکی از راهکار های توسعه پایدار و متوازن استان و راه نجات صنایع و تبدیل شرکت ها و کارخانجات استان و کشور به صنایع بزرگ حمایت از اقدامات پژوهشی است.

رئیس دانشگاه صنعتی اراک با بیان اینکه بیش از 200 مقاله در دو بخش مقالات علمی و ارایه پوستر مورد ارزیابی قرار گرفته است از پذیرش 90 مقاله خبر داد و گفت:از مباحث نوین ساختاری نانو چشم انداز نانو در توسعه آینده و کاربردهای تخصصی آن است.

همراه با برگزاری این همایش کارگاه ها و پنل های آموزشی در سطوح مختلف و در 6 حوزه متفاوت برگزار شد که شرکت کنندگان از مباحث مطروحه استفاده نمودند.

این همایش با تقدیر از استاد نبیونی عضو هیأت علمی دانشگاه اراک و 5 شرکت کننده در دو بخش مقالات و پوستر به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار