فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد؛
تابناک: عزیز فیلی در نشست شوراي حفاظت از منابع آب استان مركزي از ساماندهی چاه های کشاورزی با نصب 1000 دستگاه کنتور بر روی چاه های کشاورزی در دشت های خمین و ساوه خبر داد و بیان کرد: در خصوص چاه های غیر مجازی که حفر شده است و مورد استفاده قرار می گیرد باید اقدامات قانونی جهت برخورد با آنها صورت بگیرد.
کد خبر: ۳۳۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 24 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی ، عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در نشست شوراي حفاظت از منابع آب استان مركزي که با حضور مسئولان مربوطه در سالن جلسات استانداری مرکزی  برگزار شد  گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی وشهری در اولویت برنامه های خود باید ساماندهی فاضلاب روستاهای اطراف سد کمال صالح را در دستور کار خود قرار دهد.

فیلی از ساماندهی چاه های کشاورزی با نصب 1000 دستگاه کنتور بر روی چاه های کشاورزی در دشت های خمین و ساوه خبر داد و بیان کرد: در خصوص چاه های غیر مجازی که حفر شده است و مورد استفاده قرار می گیرد باید اقدامات قانونی جهت برخورد با آنها صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با بیان اینکه مدیریت 40 پروژه سد و بند انحرافی آب که با جهاد سازندگی قدیم و سازمان جهاد کشاورزی بوده است باید به شرکت آب منطقه ای استان واگذار شود خاطر نشان کرد: ساماندهی و انجام عملیات بهسازی رودخانه قره چای در شهرستان های شازند خنداب، کمیجان، تفرش و ساوه با مورد توجه قرار گیرد تا از محل آورد این رودخانه ذخیره آب در پشت سد ساوه جهت استفاده برای آب شرب شهرستان ساوه را داشته باشیم.

فیلی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای حل مشکل آب شهر ساوه گفت: با همکاری شرکت آب منطقه ای بندهای انحرافی رودخانه قره چای حذف و ساماندهی می شود تا جریان آب به سد ساوه برسد همچنین با مطالعات صورت گرفته از سوی شرکت آب منطقه ای مجوز احداث و ساماندهی چاه ها برای حل مشکل آب شرب شهر ساوه در دست اقدام است.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار