تابناک: فرمانده انتظامي شهرستان خمين از کشف يک ميليارد و 250 ميليون ريال داروي قاچاق از يک دستگاه خودرو در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 23 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " محمد علي گودرزي" گفت: ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر حمل داروي قاچاق و غير مجاز توسط يک دستگاه خودروي نيسان ، بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد:ماموران با انجام تحقيات لازم و هدفمند و اطمينان از صحت موضوع و با هماهنگي با مقام قضائي، خودروي مذکور را متوقف و در بازرسي از آن، موفق به کشف 150کيلوگرم داروي قاچاق و غير مجاز به ارزش تقريبي يك ميليارد و250 ميليون ريال شدند.

سرهنگ گودرزي اظهار داشت: در اين عمليات يك نفر دستگير و در تحقيقات تکميلي مشخص شد دارو‌ي هاي مذکور فاقد هر گونه مجوز قانوني بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان خمين در پايان با اشاره به اينكه متهم با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد، از عموم مردم خواست تا براي تهيه اقلام بهداشتي و دارويي خود از مبادي رسمي اقدام و در صورت مشاهده هرگونه فعاليت هاي افراد سود جود، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار