تابناک: حجت‌الاسلام قربان‌پور با اشاره به اینکه متاسفانه امروز شاهد پوشش‌هایی نامتعارف در مراسم‌ های دینی هستیم و حتی در روز تاسوعا، عاشورا و شام غریبان هم دیده شده است بیان کرد: در این حوزه تاکید داریم مصوباتی شکل گیرد که مصادیق اجرایی دارند مکاتبات نیز در این مورد صورت گیرد.
کد خبر: ۳۳۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ 23 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در سومین جلسه کارگروه عفاف و حجاب استان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی برگزار شد با اشاره به موضوع عفاف و حجاب اظهار داشت: در این حوزه تاکید داریم مصوباتی شکل گیرد که مصادیق اجرایی دارند مکاتبات نیز در این مورد صورت گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: پوشش در نظام اسلامی و فرهنگ دینی یک اصل واجب است، اما برخی از خارج و حتی داخل تلاش می‌کنند تا علاوه بر ارائه مدل‌های مختلف بی‌حجابی و بدحجابی در اصل وجود حجاب شبهه وارد کنند.

حجت‌الاسلام قربان‌پور بیان کرد: متاسفانه امروز شاهد پوشش‌هایی نامتعارف در مراسم‌ های دینی هستیم و حتی در روز تاسوعا، عاشورا و شام غریبان هم دیده شده است، همچنین در سفر پیاده روی اربعین این صحنه‌ها بیانگر این است که این موضوع به‌عنوان مفسده اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در قانون استخدامی نظام جمهوری اسلامی ایران آمده است که در صورت مشاهده هرگونه شرایط غیرمتعارف و خلاف شرایط تعیین شده در قانون در فرد متقاضی استخدام که دارای شرایط ذکر شده در زمینه عفاف و حجاب نیست دستگاه مورد نظر می توانند شخص را رد کنند اما می‌بینیم که این امر خیلی در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف رعایت نمی‌شود.

وی در آخر بیان کرد: مصداق های عینی باید به نمایشگاه ها ورود پیدا کنند که شاهد نتایج و آثار آن باشیم و هر چه به مصداق ها نزدیک تر شویم نتایج بیشتری را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار