تابناک: نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزرای امور خارجه، اطلاعات و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواستار اتخاذ تدابیری در قبال استقرار نیروهای نظامی انگلیس در منطقه شدند.
کد خبر: ۳۳۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 23 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، علی اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه در جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس تذکرهای کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

بر این اساس، علیرضا رحیمی نماینده تهران و 29 نماینده دیگر به وزرای امور خارجه،‌ اطلاعات و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در قبال گشایش پایگاه دریایی انگلیس در بحرین و استقرار نیروهای لجستیک و نظامی انگلیس در منطقه خلیج فارس تذکر دادند.

سیدقاسم جاسمی نماینده کرمانشاه نیز به وزیر آموزش و پرورش درمورد لزوم پاسخگویی به تذکرها و سوال های مربوطه به وزیر سابق درخصوص مشکلات موجود و پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته و توجه به جابجایی مدیران ناکارآمد تذکر داد.

همچنین علی کرد نماینده خاش به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای توضیح علت انجام ندادن مصاحبه و پذیرش پذیرفته شدگان کد 21709 رشته سلامت دهان،‌ موسسه آموزش عالی سلامت خاش در مقطع کاردانی تذکر داد.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری به رییس جمهوری در راستای لزوم افزایش حقوق و مزایای کارکنان وزارت کار مطابق دیگر وزارتخانه ها و به وزیر جهاد کشاورزی درمورد لزوم حل مشکل در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شیلات شهید رجایی ساری تذکر داد.

محمود صادقی نماینده تهران و علی مطهری،‌ علی نجفی و سیده فاطمه حسینی نمایندگان تهران و بابل به وزیر کشور درمورد برخورد خشونت آمیز نیروی انتظامی با تجمع کنندگان مقابل مجلس شورای اسلامی در تاریخ اول آذر 95 تذکر دادند.

علی ادیانی نماینده قائم شهر نیز به وزیر امور خارجه مبنی بر لزوم تقویت دیپلماسی اقتصادی از طریق حمایت جدی از فعالیت های اقتصادی به ویژه بخش غیر دولتی به وزیر علوم مبنی بر تسریع در تکمیل اجرای نقشه جامع علمی کشور با همکاری سایر دستگاه های ذیربط و به وزیر بهداشت مبنی بر تسریع در فراهم نمودن زمینه لازم برای توسعه طب سنتی و استفاده از داروها و فرآورده های طبیعی و گیاهی تذکر داد.

همچنین در تذکر سیده فاطمه حسینی نماینده تهران، سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین و اکبر رنجبر زاده نماینده اسدآباد خطاب به وزیر کشور آمده است: تصاویر نمونه هایی از افرادی که پناهگاهی ندارند و در سرمای زمستان در کنج خیابان ها آشیانه می گیرند نگران کننده است، لذا لزوم تسریع در ساماندهی کارتن خواب ها در سرمای زمستان را متذکر می شویم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار