مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبرداد؛
تابناک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری نمایشگاه مد و لباس ذیل نمایشگاه عفاف و حجاب در اواخر دی ماه امسال در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 22 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی حقیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه عفاف و حجاب که در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی برگزار شد با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات اظهار داشت: این جلسات داری اهمیت بسیاری هستند و مدیران باید در جلسه کارگروه عفاف و حجاب شرکت کنند زیرا که عفاف و حجاب یک موضوع استراتژیک نظام است.

وی افزود: این جلسه مهم است و در جامعه اسلامی موضوع عفاف و حجاب اگر بالاتر از همه مسائل نباشد، هم سطح است و به خاستگاه جامعه و موضوع تربیتی مربوط است کدام می‌تواند برای مدیران بالاتر از جلسه عفاف و حجاب باشد؟؟

حقیقی ادامه داد: هر 3 ماه یک بار تعداد یک جلسه تشکیل می‌شود که به طور کلی 4 جلسه در سال است و مدیران باید حضور داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب گفت:  نمایشگاه مد و لباس در 28 دی ماه برگزار می‌شود که از نظر من با 2 سال تاخیر درحال اجراست که البته ذیل همین نمایشگاه جشنواره پژوهشی عفاف و حجاب با نگاه به آینده برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در موضوع عفاف و حجاب ما فقط به حجاب تاکید می کنیم در حالی که اخلاق جلو تر از این است اگر در خانواده اتفاقی رخ دهد ما آیینه بچه ها هستیم کودکان از رفتار والدین و خانواده الگو می گیرند بچه ها با نگاه کردن متوجه می شوند.

حقیقی بیان کرد: برخی فکر می کنند کودک در مدرسه تربیت میشود خیر این طور نیست بلکه تربیت او شکل گرفته است و در مدرسه آزمون و خطا می‌کند و اشتباه دیگر ما این است که فکر می کنیم عفاف و حجاب ینی صرفا چادر، خانم ها در صورتی که این موضوع موارد دیگری هم دارد، اگر در جامعه عفاف و حجاب باشد مشکلی نخواهیم داشت.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: چرا در مورد 28 سبک اسلامی هیچ جلسه ای نداریم؟؟ این نشان دهنده مظلومیت فرمایشات رهبری است، ما مسولیت داریم باید پاسخگو باشیم اگر مفسده ای رخ دهد ما مسئولیم، تنها این پست و مقام ها نیست بلکه این ها مسئولیت است، من که حکم گرفتم باید جواب دهم چه در این دنیا چه در آن دنیا.

حقیقی بیان کرد: اگر موضوع هدف باشد همه دستگاه ها می توانند به صورت یک کارگروه کمک و کار کنند و زیر یک علم باشند.

وی در آخر افزود: برنامه زیارت نامه حضرت رسول(ص) را داریم که پوستر های آن به نام ستاد تهیه شده است و سعی داریم این زیارت نامه در مصلی و سطح استان یک روز قبل از 28 صفر برگزار شود.

انتهای پیام/ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار