تابناک: میرزاده گفت: درحال حاضر طرح استیضاح فرهادی وزیر علوم با 29 امضا به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس واصل شده است و هیچ گونه خبری مبنی بر منتفی شدن آن تا به امروز اعلام نشده است.
کد خبر: ۳۳۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 19 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره علت درخواست نمایندگان برای استیضاح فرهادی وزیر علوم و اینکه آیا این طرح منتفی شده است، اظهار کرد: درحال حاضر طرح استیضاح فرهادی وزیر علوم با 29 امضا به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس واصل شده است و هیچ گونه خبری مبنی بر منتفی شدن آن تا به امروز اعلام نشده است.

وی افزود: قرار بود سه‌شنبه هفته گذشته وزیر علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات با استیضاح‌کنندگان رو‌به‌رو شده و مباحث مطرح شده از سوی آنها را پاسخ بدهد اما به دلیل سفر ماموریتی فرهادی این جلسه به زمان دیگری موکول شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: احتمالا هفته آینده در روز سه‌شنبه یا چهارشنبه کمیسیون آموزش میزبان فرهادی خواهد بود تا وی سوالات استیضاح‌کنندگان را به صورت شفاف پاسخ دهد.

میرزاده با اشاره به اینکه استیضاح فرهادی هنوز منتفی نشده است، گفت: در صورتی این استیضاح منتفی خواهد شد که استیضاح‌کنندگان تصمیم گرفته و نامه‌ای را درباره عدم طرح استیضاح خود از فرهادی بنویسند و اعلام کنند که از استیضاح وی منصرف شدند.

وی درباره عملکرد وزیر علوم افزود: بنده شخصا معتقدم که در شرایط فعلی با جابه‌جایی وزیر مشکلی حل نمی‌شود و ما باید به دولت و وزرا کمک کنیم تا با اتخاذ رویکردهای متفاوت مشکلات را از سر راه بردارند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره اینکه آیا وزارت علوم توسط افراد دیگری به جز فرهادی اداره می‌شود، اظهار کرد: وزیر علوم فرد باتجربه‌ای است از این رو بنده فکر نمی‌کنم که این مطالب درست باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار