تابناک: روز گذشته طرح پاک سازي پليس در نقاط جرم خيز شهري در استان اجرا شد و 179 نفر سارق، توزيع كننده مواد مخدر، مزاحمان نواميس مردم، اراذل و اوباش دستگير و با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شدند.
کد خبر: ۳۳۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 19 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ سيامک قاسمي معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مرکزي دراين باره گفت: برقراري امنيت مردم مدار و ارتقاء امنيت اجتماعي از اولويت‌هايي است که پليس استان در پاسخ به مطالبات شهروندان با اجراي طرح‌هاي انتظامي چون پاک‌سازي نقاط آلوده برنامه ريزي و بر آن تاکيد دارد.

وي ادامه داد: طرح پاك سازي نقاط آلوده ، با بسيج امکانات و تجهيزات پليسي در 91 نقطه در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد که بازخورد بسيار مطلوبي نيز در نزد شهروندان استان به همراه داشت.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران انتظامي و در زمان اجراي اين طرح سه کيلو و 100 گرم انواع مواد مخدر صنعتي و سنتي و 45 فقره سرقت کشف، 115 دستگاه وسيله نقليه توقيف و 549 مورد ديگر نيز اعمال قانون شد.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مرکزي با اشاره به دستگيري 179 نفر در اجراي اين طرح يادآور شد: در اجراي اين طرح 140 نفر به دليل جرائم مرتبط با مواد مخدر، 22 نفر سارق، 2 نفر مزاحمين نواميس و 15 نفر ديگر نيز به دليل ساير جرائم اجتماعي دستگير و با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شدند.

قاسمي در پايان در پايان مشارکت شهروندان در اجراي مطلوب طرح‌هاي انتظامي را موردتقدير قرارداد و از آنان درخواست کرد گزارش‌ها و اطلاعات خود از فعاليت‌هاي مجرمانه و مشکوک را از طريق تلفن 110 به مراکز پليس گزارش کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار