با شکست برابر سپاهان اصفهان؛
تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در وقت های اضافی هر چند با بد شانسی نتیجه را به تیم سپاهان اصفهان واگذار کرد اما امروز چهره ای مناسب را از ظرفیت فوتبال استان مرکزی به سطح کشور نشان داد.
کد خبر: ۳۳۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 18 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور بین دو تیم آلومینیوم اراک و اصفهان در نهایت با برتری دو بر یک نماینده اصفهان و حذف آلومینیوم از گردونه مسابقات به پایان رسید.

تیم آلومینیوم اراک که در مرحله قبل این رقابت ها با حذف تیم لیگ برتری پیکان تهران شگفتی ساز شده بود باید در مرحله یک هشتم برابر یکی از پر افتخارترین تیم های تاریخ فوتبال ایران قرار می گرفت.

این دیدار که از ساعت 13:30 امروز در ورزشگاه مملو از جمعیت امام خمینی (ره) اراک برگزار شد در پایان 90 دقیقه علیرغم فرصت های مناسب تیم آلومینیوم برای گشودن دروازه تیم پرمهره سپاهان بدون گل مساوی به پایان رسید تا کار در وقت های اضافه دنبال شود.

در دقایق آغازین وقت اضافه اول تیم سپاهان اصفهان با شوت از راه دور جلال الدین علیمحمدی توانست به گل دست پیدا کند و ورزشگاه را در سکوت فرو ببرد.

هنوز خوشحالی سپاهانی ها از دستیابی به گل فروکش نکرده بود که اکبر بختیاری با تاثیر گذاری روی سانتر ارسالی رضا معقولی توپ را با تور دروازه آشنا کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه کار و در وقت اضافه دوم از روی غفلت مدافعان تیم آلومینیوم پدرو هنریکه در محوطه جریمه کار راحتی را داشت و با شوت برای بار دوم دروازه تیم آلومینیوم را باز کرد و برتری به نصیب سپاهانی ها کرد.

با نزدیک شدن به آخرین دقایق بازی رسول حسینی دروازه بان تیم آلومینیوم که برای استفاده از آخرین شانس تیم آلومینیوم برای بازگشت به بازی در محوطه جریمه تیم سپاهان حضور پیدا کرده بود توسط مدافع سپاهانی سرنگون شد تا داور با اعلام ضربه پنالتی امید را در میان هزاران هوادار پرشور اراکی زنده کند.

جهانگیر عسگری از روی نقطه پنالتی موفق به باز شدن دروازه تیم سپاهان نشد تا این بازی در نهایت با برتری سپاهان و حذف تیم آلومینیوم اراک به پایان برسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار